کسب سه عنوان برتر توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه آزادواحد اصفهان(خوراسگان)

سه عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) موفق به کسب عناوین برتر سیزدهمین جشنواره پژوهش و فناوری استان اصفهان شدند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مهرداد مدرسی دانشیار گروه علوم دامی، دکتر محسن گل‌پرور دانشیار گروه روانشناسی و دکتر مریم گل‌آبادی عضو هیات علمی گروه کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان)، سه عضو هیأت علمی ای دانشگاه بودند که توانستند با کسب عناوین برتر سیزدهمین جشنواره پژوهش و فناوری استان اصفهاندر بین 18 نفر برگزیده این جشنواره معرفی شده و در مراسم اختتامیه جشنواره که با حضور مسئولان استانی، پژوهشگران و روسای مراکز پژوهشی و دانشگاهی استان و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد، مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.
دکتر مهرداد مدرسی پژوهشگر برتر گروه کشاورزی سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان، عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) با مرتبه علمی دانشیار است.
وی دکترای تخصصی خود را در رشته علوم جانوری در سال 1378 اخذ کرده و تا کنون بیش از 49 مقاله در نشریات نمایه شده بین‌المللی، 51 مقاله در نشریات علمی-پژوهشی و2 مقاله در نشریات علمی – ترویجی منتشر کرده و تعداد5 کتاب تالیفی به چاپ رسانده است.
دکتر مهرداد مدرسی پیش از این نیز جوایز و عناوینی مهمی همچون پژوهشگر نمونه استان اصفهان در سال‌های 1378 و 1390، پژوهشگر نمونه واحد اصفهان(خوراسگان) در سال‌های 1388 ، 1391 ،1392و1394، پژوهشگر نمونه بسیج اساتید استان اصفهان در سال‌های 1390 و 1392 و پژوهشگر نمونه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در سال1395 را به خود اختصاص داده ‌است.
دکتر محسن گل¬پرور دانشیار روان‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) نیز در این جشنواره استانی توانست عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم انسانی را به خود اختصاص دهد.
این عضو هیات علمی دانشگاه دکتری روان¬شناسی را در سال 1383 اخذ کرده و چاپ بیش از 250 مقاله فارسی و انگلیسی در نشریات معتبر داخلی و خارجی و تالیف و ترجمه 10 عنوان کتاب را در رزومه خود به ثبت رسانده است.
معرفی به عنوان یک درصد دانشمندان برتر جهان در سال 2017، دانشمند برگزیده ایران در تولید علم در ISC در سال 1391، پژوهشگر برتر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1389، دریافت جایزه ویژه امام خمینی (ره) به¬عنوان پژوهشگر برتر در دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1393، پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی در سال1390، پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) طی هفت سال متوالی در سال¬های 1387 تا 1393 و پژوهشگر برگزیده منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های 1389 و 1391 بخشی از عناوین مهمی علمی و پژوهشی است که دکتر محسن گل‌پرور پیش از این به دست آورده است.
دکتر مریم گل¬آبادی سومین عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) بود که در سیزدهمین جشنواره پژوهش و فناوری استان اصفهان به عنوان یکی از سه فناور برتر استان معرفی شد
وی که دارای دکترای اصلاح نباتات با گرایش ژنتیک بیومتری است، رئیس هیئت مدیره شرکت دانش‌بنیان نگین بذر دانش را نیز بر عهده دارد.
گزینش طرح تحقیقاتی تولید ارقام مختلف خیار پارتنوکارپ گلخانه‌ای به عنوان طرح برتر از جشنواره علم تا عمل توسط معاونت فناوری ریاست جمهوری در سال 90، کسب عنوان ایده برتر در دومین المپاد کشوری مخترعان، مبتکران و نوآوران، پژوهشگر برتر استان اصفهان در سال 1394، پژوهشگر برتر سال 1390 دانشگاه آزاد اسلامیاصفهان(خوراسگان)و ثبت چهار رقم هیبرید خیار گلخانه‌ای با نام¬های سبا، ثنا، سامان، سما در موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال ایران از جمله عناوین کسب شده مهم و فعالیت‌های علمی دکتر مریم گل¬آبادی است
وی تا کنون هشت طرح تحقیقاتی، 3 عنوان کتاب و بیش از 40 مقاله در مجلات داخلی و بین المللی منتشر کرده و در 36 کنفرانس داخلی و خارجی ارائه مقاله داشته است.
سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان با هدف شناسایی و معرفی توانمندی های پژوهش و فناوری و پژوهشگران برتر دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و سازمان‌های اجرایی، تجاری‌سازی یافته‌های پژوهش و فناوری(فن بازار)، همکاری بین پژوهشگران، برقراری ارتباط مراکز صنعتی و تولیدی با مراکز تحقیقاتی و نهادینه کردن پژوهش در سطح جامعه با شعار "پژوهش تقاضا محور و تجاری‌سازی فناوری، زیربنای تولید و اشتغال" در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد.
در این نمایشگاه انجمن‌های علمی دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) نیز به ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی خود پرداختند.

204

کد خبر: 884204

وب گردی

وب گردی