مراکز بهداشتی و درمانی تخریب شده به سرعت ساخته می شود

وزیر بهداشت گفت: وضعیت روحی و روانی مردم در مناطق زلزله زده، هنوز مناسب نیست اما امیدواریم شرایط ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زلزله زده، حتی بهتر از گذشته شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید حسن هاشمی در چهارمین سفر خود به سرپل ذهاب و در روستای مشکنار این شهرستان، گفت: با کمک هایی که پس از زلزله از سوی دولت، نهادهای غیر دولتی، مردم و دستگاه های مختلف به سمت مردم زلزله زده کرمانشاه روانه شد، امیدواریم شرایط مردم این مناطق، بهبود یافته و بهتر از گذشته شود.

وزیر بهداشت ادامه داد: تمام افراد در کسوت ورزشکار، هنرمند، خیر و حتی بخش های اقتصادی که در این اقدام خیرخواهانه شرکت کردند، بدون شک قدم در راه خوبی گذاشتند، چراکه با همت آنها ٦٢ خانه بهداشت بدون کمکی از سوی دولت و دستگاه های دولتی، ساخته می شود

دکتر هاشمی با بیان اینکه کمک های مردم کاملا داوطلبانه بوده است، تصریح کرد: تعداد داوطلبان خیّر برای ساخت خانه های بهداشت در مناطق زلزله زده، بیشتر از تعداد خانه های بهداشت تخریب شده بود و این موضوع جای خوشحالی دارد.

وزیربهداشت گفت: عملیات ساخت خانه های بهداشت تخریب شده در مناطق زلزله زده از امروز آغاز می شود و لازم است که از نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس و مسئولان محلی این شهرستان، تقدیر کنم.

دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: در این سفر به عنوان یک فرد، خیرین سلامت، ورزشکاران و هنرمندان را همراهی می کنم و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و تلاش ما این است که مراکز بهداشتی درمانی تخریب شده به سرعت ساخته شود و در مدار خدمت به مردم قرار گیرد.

701

کد خبر: 884233

وب گردی

وب گردی