گستردگی ابعاد اسکتبار جهانی، نیازمند نامگذاری هفته ای به نام اسکتبارستیزی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز گفت: گستردگی ابعاد اسکتبار جهانی، نیازمند نامگذاری هفته ای به نام اسکتبارستیزی است.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر عزیز جوانپور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی درباره پیشنهاد نامگذاری هفته ای به نام هفته استکبار ستیزی از سوی دکتر فرهاد رهبر، گفت: مسلمانان و دولتهای اسلامی براساس آموزه های دینی موظف به مبارزه با ظلم و اسکتبار جهانی هستند و ما باید برای حفظ عزت، استقلال و منافع کشور به مبارزات خود ادامه بدهیم.

وی با اشاره به موارد متعددی از سلطه جویی و منفعت طلبی آمریکا و استکبار جهانی در کشور ایران، گفت: روز 13 آبان به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، اما نامگذاری یک روز تنها کافی نیست، به نظر بنده باید هفته ای را به نام مبارزه با اسکتبار جهانی اختصاص دهیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: با توجه به گستردگی ابعاد اسکتبار جهانی، اختصاص یک هفته به نام هفته اسکتبارستیزی سبب شود تا دانشگاه ها فرصت بیشتری برای اجرای برنامه های خود در این زمینه داشته باشند.

204

کد خبر: 884241

وب گردی

وب گردی