اتفاق عجیب در دیدار امید ملوان و خونه به خونه!

دیدار دو تیم امید ملوان بندرانزلی و امید خونه به خونه مازندران در حالی از ساعت 14 عصر امروز در ورزشگاه کپورچال انزلی برگزار شده که طبق اعلام رسمی کمیته مسابقات قرار بود این دیدار ساعت 14 عصر فردا پنجشنبه برگزار شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه خونه به خونه بابل، دیدار دو تیم امید ملوان بندرانزلی و امید خونه به خونه در حالی از ساعت 14 عصر امروز در ورزشگاه کپورچال انزلی برگزار شده که طبق اعلام رسمی کمیته مسابقات قرار بود این دیدار ساعت 14 عصر فردا پنجشنبه برگزار شود.

در پی این تغییر زمانی، کمیته مسابقات حضور ناظر فدراسیون برای این دیدار را ابلاغ می‌کند ولی متاسفانه این اقدام توسط کمیته داوران برای تیم داوری صورت نمی گیرد تا عدم حضور تیم داوری در بندرانزلی، برگزاری این دیدار را در هاله ای از ابهام قرار دهد.

صبح امروز جلسه‌ای در خصوص برگزاری یا تاخیر یک روزه این دیدار برگزار می‌شود و با فریدون اصفهانیان برای تعیین تکلیف تماس گرفته می‌شود ولی تماس مسئولان برگزاری بدون پاسخ می‌ماند.

از سوی دیگر، مسئولان تیم ملوان نیز به برگزاری این دیدار با یک روز تاخیر رضایت نمی‌دهند و عنوان می‌کنند یا این دیدار امروز برگزار شود و یا به روز دیگری موکول شود!

بالاخره تلاش مسئولان برای ایجاد ارتباط با رئیس کمیته داوران به بار می‌نشیند و یک تیم داوری از قزوین سریعاٌ عازم بندرانزلی می‌شوند تا این دیدار را قضاوت کنند.
در نهایت بعد از تاخیر گروه داوری بازی دو تیم امید ملوان و امید خونه به خونه هم آغاز شد.

گفتنی است، صبح امروز نادر دست نشان، سرمربی فصل گذشته تیم خونه به خونه در هتل ملل بندرانزلی حضور یافت و با رضا تقوی و بازیکنان و عوامل تیم خونه به خونه دیدار و گفتگو کرد.

602

کد خبر: 884313

وب گردی

وب گردی