استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در جمع دانشمندان برتر دنیا

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بر اساس آخرین اعلام پایگاه استنادی تامسون- رویترز در جمع دانشمندان یک درصد برتر دنیا قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، علی جهان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با اعلام این خبر اظهار داشت: دکتر سیف‌الله سعدالدین، استاد تمام دانشگاه سمنان و عضو هیات علمی نیمه‌وقت این واحد دانشگاهی، بر اساس آخرین اعلام پایگاه استنادی تامسون- رویترز در جمع دانشمندان یک درصد برتر دنیا قرار گرفت.

جهان با بیان اینکه پایگاه استنادی طلایه‌داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) هر دو ماه یک بار فهرستی از دانشمندان برتر دنیا ارائه می‌کند که بر اساس آخرین تحولات در شبکه علم بین‌الملل روزآمد محسوب می‌شوند، افزود: امروزه استناد به‌عنوان مهم‌ترین شاخص تعیین میزان اثرگذاری پژوهش در سطح بین‌المللی پذیرفته شده است، بنابراین استناد، میزان مرجعیت علمی را بیان می‌کند.

وی قرارگرفتن در جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا را نیازمند به‌کارگیری راهبردها و راهکارهای مناسب و همچنین تلاش و پشتکار دانست و تصریح کرد: نویسندگان برحسب تعداد استنادهای دریافتی مقالات آن‌ها در رشته‌های 22 گانه علم مرتب‌سازی می‌شوند و یک درصد آن‌ها تحت عنوان نویسندگان یک درصد برتر انتخاب می‌شوند.

سیف‌الله سعدالدین، استاد تمام دانشگاه سمنان، عضو هیات علمی نیمه‌وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در رشته مکانیک و در حال حاضر رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان را بر عهده دارد.

وی که پژوهشگر برتر دانشگاه سمنان در سال‌های 88، 89 و 90 و برنده جایزه از کنفرانس‌های بین‌المللی است، ثبت ده‌ها اختراع و طرح پژوهشی را در کارنامه دارد.

کد خبر: 884337

وب گردی

وب گردی