امام جمعه بافت: دکتر ولایتی  تجربه خوبی را به دانشگاه آزاد اسلامی تزریق می کند

نماز ادارات شهرستان بافت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌‌الاسلام علی مهدی زاده در مراسم نماز وحدت ادارات شهرستان بافت که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، به افتخارات دانشگاه در زمینه برپایی نمازجماعت اشاره کرد و گفت: کسب رتبه برتر اقامه نماز جماعت برای ششمین سال متوالی توسط دانشگاه آزاد اسلامی در میان سازمان و نهادهای کشوری مایه افتخار است و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه گوی سبقت را از سایر مجامع علمی و خرد نیزربوده است.

امام جمعه بافت اظهار کرد: علم وخرد عاقبت ناپذیرند و کسی نمیتواند مدعی شود علم و علم آموزی به پایان میرسد. در دین مقدس اسلام بحث زگهواره تا گور دانش بجوی مطرح است.

وی به موفقیتهای علمی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بحث علم و دانش موفقیتهای خوبی بدست آمده است و در برخی رشته ها در منطقه و حتی جهان سرآمد هستیم. رهبر معظم انقلاب بیشترین جلسات را که ساعتها بطول می کشد،به جلسات با دانشجویان ومجامع علمی اختصاص میدهند و این نگاه عمیق نظام مقدس جمهوری اسلامی به مقوله علم را می رساند.

مهدی زاده ادامه داد: الحمدالله در بحث علمی روز بروز شکوفاتر می شویم ولی باید مواظب بود جوانان نخبه و اندیشمندانمان جذب سراب های خارج از جغرافیایی ایران نشوند.

امام جمعه بافت با بیان اینکه باید شکر گذار باشیم که امروز سکان دانشگاه آزاد اسلامی در دست دکتر ولایتی است افزود: دکتر ولایتی یک نیروی علمی و ارزشی است که ایشان و همکارانشان در این دانشگاه تجربه خوبی را در مسیر دانشگاه آزاد اسلامی تزریق می کنند که ستودنی است.

وی با تقدیر از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در واحد بافت خاطرنشان کرد:اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در بحث فرهنگی ستودنی است. دفن یک شهید گمنام در این دانشگاه نشان میدهد که نگاه دانشگاه آزاد اسلامی دراین واحد دانشگاهی و سراسر کشور نگاهی برخاسته از معنویت و فرهنگ در کنار علم آموزی است.

وی برگزاری کرسی های تلاوت قاریان مطرح در دانشگاه آزاد اسلامی را نشان از کار پویای فرهنگی در کنار علم دانست.

دکترابراهیم خراسانی پاریزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت در ابتدای این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیتهای علمی پژوهشی و فرهنگی این دانشگاه پرداخت.

نماز وحدت ادارات شهرستان بافت هر هفته به میزبانی یکی از ادارات این شهرستان برگزار می شود.

کد خبر: 884344

وب گردی

وب گردی