بابویی: ورزش دانش‌آموزی علاوه بر ابعاد قهرمانی در تربیت اجتماعی هم نقش دارد

رئیس جدید فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: ورزش دانش‌آموزی علاوه بر ابعاد قهرمانی در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان هم نقش مهمی دارد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین بابویی رئیس جدید فدراسیون ورزش دانش‌آموزی بعد از انتخابات امروز گفت: از همه اعضا تشکر می‌‌کنم، خوشحالم این فرصت برای خدمتگذاری وجود دارد،‌ امیدوارم خدا توفیق دهد تا بتوانم پاسخ دهم. فرصت خوبی وجود دارد،‌امیدوارم با تحلیل و تدوین برنامه بتوانیم جایگاه ورزش دانش‌آموزی را ارتقا دهیم.

وی افزود: از همه مدیرانی که قبل از ما زحمت کشیده‌اند و از همه نامزدهایی که به اجرای انتخابات کمک کردند تشکر می‌کنم. از وزیر آموزش و پرورش هم تشکر ویژه دارم که کمک کردند اولین مجمع آموزش و پرورش انجام شود. همه توانم را به کار می‌گیرم تا جایگاه ورزش دانش‌آموزی ارتقا یابد.

بابویی در پاسخ به این سوال که پتانسیل‌های زیاد و استعدادهای متعددی در ورزش دانش‌آموزی هستند، برنامه شما برای کشف این استعدادها چیست، خاطرنشان کرد: کسب قهرمانی در آینده در قدم اول در سطح مدارس شکل می‌گیرد. ریشه همه این موارد در مدرسه است. این موضوع عزم ملی می‌خواهد، امیدوارم دستگاه‌های دیگر از جمله وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مساعدت کنند. این فدراسیون علاوه بر ابعاد قهرمانی در نقش تربیت اجتماعی دانش‌آموزان هم نقش دارد، هرچقدر سرمایه‌گذاری بیشتری شود می‌توان از آسیب‌ها جلوگیری کرد. استعدادیابی و قهرمان پروری هم اهمیت ویژه‌ای دارد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در پاسخ به این سوال که چه کسی جایگزین شما در دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش خواهد شد،‌گفت: طبق اساسنامه موجود از عزیزان دیگر استفاده می‌شود.

602

کد خبر: 884350

وب گردی

وب گردی