اختصاص دو برابر وام به دانشجویان برگزیده المپیاد کشوری

رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز از اختصاص وام دو برابری ویژه دانشجویان برگزیده المپیادهای کشوری و کنکور سراسری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حمید احمدی، گفت: در حال حاضر ۵۹۱ نفر دانشجو به تفکیک ۲۶۶ نفر دکتری، ۱۸۰ نفر کارشناسی ارشد و ۱۴۵ نفر کارشناسی تحت پوشش گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز هستند.

وی از تسهیلات اختصاصی دانشجویان استعداد درخشان به پذیرش بدون آزمون در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، اختصاص وام دو برابر توسط دانشجویان برگزیده المپیادهای کشوری و کنکور سراسری، ارائه بن کتاب و یارانه نقدی، اختصاص پاداش مقالات چاپ شده در نشریات علمی – پژوهشی معتبر، مشارکت در اجرای طرح های پژوهشی اختصاصی، ایجاد امکان تحصیل همزمان در دو رشته، بهره مندی از دوره های آموزشی زبان های خارجی، اشاره کرد.

رییس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز، همچنین از بازسازی و راه اندازی وب سایت گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز خبر داد و اضافه کرد: اطلاع از شرایط و مزایای عضویت، ضوابط پذیرش بدون آزمون، آئین نامه و ابلاغیه ها، لینک های مفید، آشنایی با اساتید مشاور دانشکده ها، اعلانات و اطلاعیه های گروه و ... از جمله مواردی است که در این وب سایت و برای اطلاع مخاطبین بارگذاری شده است.

منبع: مهر

کد خبر: 884357

وب گردی

وب گردی