داعش با تفکر و مدیریت بسیجی ریشه کن شد

کارگاه یک روزه بصیرت افزایی دینی و سیاسی ویژه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد تهران شمال، دکتر حسین نصیرزاده مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در این کارگاه طی سخنانی به تبیین بصیرت سیاسی در دو مقوله مسایل سیاسی روز داخل کشور و مسایل سیاسی بین الملل پرداخت و با اشاره به روند تاریخی شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، گفت: امام خمینی (ره) با طرح شعار" نه شرقی نه غربی ، جمهوری اسلامی" موجب قطع ایادی استکبار از میهن اسلامی شد و این اقدام باعث شد تا از یک سو شیطان بزرگ به مقابله مستقیم با انقلاب بپردازد و از سوی دیگر دولت وقت شوروی با تقویت عناصر حزب توده مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با هوشیاری امام و اهتمام مسئولان نظام، توطئه های دشمن نقش برآب شد، اظهارداشت: تحمیل 8 سال جنگ نابرابر توسط دشمن بیرونی رویکرد بعدی دشمن برای مهار انقلاب اسلامی بود که با رهبری امام خمینی (ره) و ایثار ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران ماشین جنگی صدام زمین گیر شد.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: جنگ تحمیلی برکات و آثار فراوانی برای کشور داشت به طوری که امام راحل و مقام معظم رهبری از آن به عنوان "گنج " یاد می کنند و این پشتوانه معنوی جنگ باعث شد تا ما ثمرات معنوی آن را در سالهای اخیر بیشتر مشاهده کنیم.

وی ادامه داد: اقرار صریح سران آمریکا به تشکیل گروه تروریستی داعش و فعالیت های آنها در سوریه و عراق توطئه جدیدی بود که در نهایت قرار شده بود به ایران ختم شود و هدف از آن تشکیل اسرائیل دوم در خارمیانه بود که با تفکر بسیجی و مدیریت بسیجی، داعش در منطقه ریشه کن شد.

این مقام مسئول در ادامه با ادای احترام به ساحت کلیه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: فقط تفکر بسیجی توانست دو کشور سوریه و عراق را از نابودی نجات دهد.

کد خبر: 884383

وب گردی

وب گردی