جای خالی هفته استکبارستیزی احساس می شود/ پیشنهاد دکتر رهبر درباره نام گذاری این هفته هوشمندانه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: پیشنهاد دکتر فرهاد رهبر برای نامگذاری هفته منتهی به 16 آذر به نام «استکبارستیزی»، پیشنهاد بسیار هوشمندانه ای است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، حمدالله منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با استقبال از پیشنهاد دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر نام گذاری هفته منتهی به 16 آذر و روز دانشجو به نام هفته استکباری ستیزی گفت: با توجه به اینکه روز 16 آذر به دلیل شهادت سه دانشجوی دانشگاه تهران در اعتراض به سفر نیکسون نماینده آمریکا به ایران به نام روز دانشجو نام گذاری شده، با در نظر گرفتن سیاست های خبیثانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منطقه در طول 39 سال گذشته جای خالی هفته ای به نام هفته استکبارستیزی احساس می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان ادامه داد: پیشنهاد دکتر فرهاد رهبر برای نام گذاری هفته منتهی به 16 آذر به نام استکبارستیزی، پیشنهاد بسیار هوشمندانه ای است و با موافقت شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی می توان این هفته دوم را به نام هفته مبارزه با استکبار یا هفته استکبارستیزی نام گذاری کرد.

توکلی ادامه داد: از پیشنهاد دکتر فرهاد رهبر به شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره نام گذاری هفته استکبارستیزی و روزی به نام شهدای مدافع حرم استقبال می کنم.

او خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان آمادگی دارد در راستای تحقق این موضوع، پیشنهادات خود را درباره هفته استکبارستیزی و نام گذاری روزهای این هفته ارائه کند.

کد خبر: 884472

وب گردی

وب گردی