وزیران راه و کار هفته آینده در مجلس

وزیران راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفته آینده برای پاسخ به سوال دو نفر از نمایندگان در جلسات علنی مجلس شورای اسلامی حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوال قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در جلسات هفته آینده مجلس حضور می یابد.

همچنین علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخ به سوال حسن کامران نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی حضور خواهد یافت.

بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در دستور کار جلسات هفته آینده خانه ملت قرار دارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین قرار است گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد بخش تولید با رویکرد اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور را بررسی کنند.

بررسی طرح اصلاح موادی از قانون آیین نامه داخلی مجلس، طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی و لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت نیز در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس قرار دارد.

خانه ملتی ها همچنین قرار است لایحه موافقت نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق و لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در برنامه اندازه شناسی آسیا اقیانوسیه را بررسی کنند.

301

کد خبر: 884478

وب گردی

وب گردی