انتشار کتابی در  دفاع از ترامپ

شون اسپایسر، سخنگوی سابق کاخ سفید ادعا کرده در حال نوشتن کتابی جدید در دفاع از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مقابل هجمه‌های مختلف است.

به گزارش ایسکانیوز از سی‌ان‌ان، شون اسپایسر، سخنگوی سابق کاخ سفید اعلام کرده در حال نوشتن کتاب جدیدی برای حمایت از رئیس‌جمهور آمریکا در مقابل حملات رسانه‌ای مختلف است. به عقیده وی هجمه‌های رسانه‌ها علیه ترامپ «حملاتی شرورانه، نادرست و سیاستی محافظه‌کارانه» است.

اسپایسر، سخنگوی پیشین کاخ سفید که به رفتار نامناسب با روزنامه‌نگاران معروف است، پس از مدتی کار در کاخ سفید از سمت خود استعفا کرد؛ زیرا ترامپ برخلاف میل او با آنتونی اسکاراموچی، سرمایه‌دار اهل نیویورک برای جایگاه مدیر ارتباطات کاخ سفید مذاکره کرده بود. (البته اسکاراموچی تنها 10 روز در این جایگاه دوام آورد و در نهایت سِمَت اسپایسر به سارا سندرز سپرده شد.)

کتاب اسپایسر «جلسه مشورت» نام دارد و قرار است جولای سال آینده میلادی توسط انتشارات «رگنری» وارد بازار کتاب شود.

دونالد ترامپ در انتخاب ریاست‌جمهوری سال گذشته آمریکا موفق شد نامزد دموکرات‌ها، هیلاری کلینتون را شکست دهد و پس از گرفتن سکان ریاست‌جمهوری آمریکا از دست باراک اوباما مورد حمله رسانه‌ها و افراد مختلف از جمله همکاران خود گرفت و کتاب‌های بسیار زیادی درباره او و رسوایی‌هایش نگاشته شد. کتاب اسپایسر نخستین کتابی خواهد بود که در حمایت از رئیس‌جمهور کنونی آمریکا نوشته می‌شود.

منبع: ایبنا

502

کد خبر: 884499

وب گردی

وب گردی