کاوه رضایی: به سرمربی تیم ملی ایمان دارم/ کی‌روش راه مبارزه با بزرگان جهان را پیدا می‌کند

مهاجم ایرانی تیم فوتبال شارلروا گفت: به کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایمان دارم و معتقدم راه‌های را برای درخشش ما در مسابقات جام جهانی خواهد یافت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کاوه رضایی که تا چند ماه قبل در خط حمله استقلال تهران بازی می‌کرد، هم اکنون بازیکن محبوب شارلروا شده است.

مهاجم تکنیکی با بازی‌های خوبی که برای تیم بلژیکی انجام داده و گل‌های که زده، محبوب هواداران و البته سوژه رسانه‌های محلی نیز شده است.

سایت اسپورت مگزین بلژیک با وی گفت‌وگویی کرده و در مورد برخی مسائل نظرش را اینچنین جویا شده است:

*مقایسه فوتبال بلژیک و ایران

فوتبال در بلژیک، تاکتیکی‌تر و مخصوصا فیزیکی‌تر است.اگر بخواهم در مورد فوتبال بلژیک برای دوستانم صحبت کنم، می‌گویم در اینجا یکسری قواعد هست که در خاطرم می ‌ماند.

*دربی استقلال و پرسپولیس تهران

یک واقعا یک دربی بزرگ است.مسابقه ‌ای نیست که فقط در روزهای قبل انجامش در نتیجه تاثیرگذار باشد. همین که تقویم مسابقات منتشر می‌شود،‌ هواداران یک راست به سراغ این دربی می‌روند و دیگر تا لحظه انجام بازی از ذهن‌شان خارج نمی‌شود. این دربی کلا با همه دربی‌های جهان متفاوت است و بی‌تردید یکی از بزرگترین دربی‌هایی است که در آسیا انجام می‌شود. باید اذعان کرد گاه بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر برای دیدن آن به ورزشگاه می‌آیند.

*ماجراجویی در فوتبال اروپا

در مدت ۳ سال پیاپی، پیشنهاداتی از قطر و چین داشتم اما هیچکدام مورد توجه من نبودند. می‌خواستم به اروپا بیایم و بختم را اینجا امتحان کنم.از وقتی که پسربچه‌آی کوچک بودم، ارزوی‌ام بازی در اروپا بود.این که بتوانم خودم را اینجا بسنجم.در ایران اکنون خیلی از بازیکنان هستند که دنبال چنین فرصتی می‌گردند.هر چند که از تیم‌های آسیا یا ایران،‌پیشنهادات سنگین‌تری دارند.

*عنوان آقای گلی

بی‌تردید دوست دارم عنوان آقای گلی را کسب کنم اما مهم‌ترین موضوع برای من این نیست. در واقع دلم می‌خواهد تیمم برنده باشد.کسب آقای گلی بدون چنین هدفی خیلی ارزشمند نیست.هدفم این است که تیمم برنده شود.من اینجا نیامده‌ام که افتخارات فردی کسب کنم.می‌خواهم با تیمم صاحب عنوان شوم.

*جام جهانی و حضور ایران

ما در گروه مرگ هستیم.در قرعه‌کشی قرعه‌های خوب و بد وجود داشت.اتفاقا نکته خوب این است که گروه ما خیلی مشکل با حضور اسپانیا و پرتغال است.البته برای این منظور می‌خواهیم بیشتر تمرین کنیم و من به کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ایمان دارم که راه‌های را برای درخشش ما در مسابقات خواهد یافت.برابر بهترین تیم‌های جهان می‌ایستیم و با بهترین آمادگی، قابلیت‌هایمان را نشان می‌دهیم.احتمال دارد بعد از جام جهانی چند تن از بازیکنان ایران به تیم‌های اروپایی ملحق شوند.

604

کد خبر: 884527

وب گردی

وب گردی