اعلام برنامه‌های نقل‌وانتقالاتی حریف عربستانی استقلال

تیم فوتبال الهلال برای حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال تمدید قرارداد ۲ بازیکن خود و جذب عبدالرحمن ستاره اماراتی است.

به گزارش گزوه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت عاجل عربستان، اولویت‌های تیم الهلال در فصل نقل‌وانتقلات تمدید قراردادهای عبدالله لعطیف و یاسر الشهرانی است. 2 بازیکن کلیدی تیم الهلال با مبالغ نجومی بالغ بر 11 میلیون ریال سعودی به بازی در این تیم ادامه خواهند داد.

باشگاه الهلال همچنین با توجه به تصمیم جدایی ماتیاس پریتاس، بازیکن اروگوئه‌ای قصد جذب عمر عبدالرحمن، بازیکن سال فوتبال آسیا و عضو تیم العین امارات گرفته است. انتقال عبدالرحمن برای الهلالی‌ها آسان نخواهد بود اما این تیم نیاز به چنین بازیکنی برای ایفای نقش کلیدی دارد. ادواردو، بازیکن برزیلی تیم الهلال نیز به دلیل مصدومیت مدت‌ها از ترکیب دور خواهد بود و همین مساله نیز جذب عبدالرحمن اماراتی را با اهمیت دوچندان مواجه می‌کند.

تیم الهلال عربستان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های استقلال تهران و الریان قطر قرار دارد. تیم چهارم این گروه نیز با بازی مرحله پلی‌آف از میان تیم‌های العین امارات و الملکیه بحرین انتخاب خواهد شد.

604

کد خبر: 884537

وب گردی

وب گردی