گزارش زلزله کرمانشاه پس از پایان امدادرسانی‌ها به مراجع ذی‌صلاح ارائه می‌شود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: گزارش زلزله کرمانشاه پس از پایان امدادرسانی‌‌ها و ساماندهی منطقه، جمع‌بندی شده و تقدیم مراجع ذی‌صلاح می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس قاضی ناصر سراج در خصوص ورود سازمان بازرسی کل کشور به جریان زلزله کرمانشاه، گفت: ما از همان روز اول در همه بخش‌هایی که در صلاحیت‌مان بود ورود کردیم اما تا زمانی که امدادرسانی‌ها به پایان نرسد، نمی‌توانیم گزارش خود را در این زمینه جمع‌بندی کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات دولتی را رصد کرده‌ایم، افزود: بر اساس اصل 174، مواردی همچون امدادرسانی، ساختمان‌سازی‌های دولتی، عدم رعایت اصول قانونی و هر آنچه که در حوزه صلاحیت ما باشد از روز اول مورد بررسی قرار گرفته و این بررسی‌ها کماکان ادامه دارد.

سراج با تأکید بر اینکه تا این لحظه میزان قصور نهاد یا سازمانی مشخص نشده است، تصریح کرد: پس از پایان امدادرسانی و ساماندهی منطقه، گزارش خود را جمع‌بندی و برای مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تأکید کرد: اگر مشکلی وجود داشته باشد از مقصران توضیح می‌خواهیم و بدون شک با کسانی که تخلفی را مرتکب شده باشند برخورد می‌کنیم.

706

کد خبر: 884717

وب گردی

وب گردی