رنگرز: با شکست روس‌ها یک بار دیگر قدرت کشتی ایران را نشان دادیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی گفت: خوشبختانه با قدرت زیاد توانستیم روسیه را شکست دهیم.

به گزارش ایسکانیوز ، حسن رنگرز در خصوص شرایط تیم بیمه رازی در مسابقات لیگ باشگاه های جهان گفت: خوشبختانه اعضای تیم بیمه همگی از آمادگی خوبی برخوردار هستند و در هفته های گذشته روی تاکتیک آنان کار کرده ایم. برای مقابله با همه حریفان برنامه ریزی داریم و در نخستین مسابقه روز گذشته تیم قرقیزستان را 10 بر صفر شکست دادیم.

وی افزود: برای تیم قدرتمند روسیه نیز برنامه ریزی جداگانه ای داشتیم و هر چند فکر می کردیم که با این تیم در فینال روبه رو شویم اما با توجه به قرعه کشی مسابقات در مرحله گروهی به مصاف روسیه رفتیم. این تیم با چندین قهرمان جهان و المپیک خود در جام باشگاه های جهان حضور پیدا کرده بود. نباید فراموش کنیم که آنها با قبول شکست 10 بر صفر، به قدرت تیم ایران باختند و برای نخستین مرتبه بود که در هر 10 وزن آنها را شکست دادیم.

دارنده مدال طلای پیکارهای قهرمانی جهان ادامه داد: ما هم انتظار چنین شکستی را از آنان نداشتیم اما با توجه به اینکه به همراه کادر فنی برنامه خاصی برای هر 10 کشتی مقابل روسیه داشتیم، توانستیم این تیم را قاطعانه شکست دهیم و یک بار دیگر قدرت کشتی ایران را به جهانیان نشان دهیم.

رنگرز اظهار داشت: امروز در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تیم بیوک شهیر ترکیه برویم که تیم بسیار خوبی است و با نفرات عنوان دار خود در این پیکارها حضور یافته است و امیدواریم با شکست این تیم به فینال رقابت ها و به مقام قهرمانی برای سومین مرتبه دست یابیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی گفت: از مسوولان بیمه رازی تشکر می کنم که امکانات لازم را برای این تیم فراهم کردند تا ابتدا در لیگ قهرمان شویم و در جام باشگاه های جهان نفرات مورد نظر را جذب کنیم تا یکبار دیگر بتوانیم قهرمانی را برای کشورمان حفظ کنیم.

602

کد خبر: 884721

وب گردی

وب گردی