بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از غرفه واحد علی آبادکتول

به دنبال برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار به عنوان بزرگترین رویداد پژوهشی و فناوری کشور، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه هیات همراه از محصول آلارتیس در غرفه ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز،در هجدهمین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده است؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در راستای تقویت برنامه های تحقیق و توسعه انجام شده، کاهش شکاف های موجود میان دانشگاه و صنعت و نیز گسترش ارتباط با صنعت، محصول تولیدی مرکز رشد واحد های فناور خود را به نام سیستم مانیتورینگ کنترل و اعلام خطر آلارتیس اویل در معرض نمایش قرار داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از غرفه واحد علی آباد کتول با مهندس عقیل کشیر مدیرعامل شرکت نفیس پردازشگر دانش و عضو مرکز رشد واحد علی آباد کتول که به عنوان یکی از سه نماینده دانشگاه های آزاد اسلامی استان گلستان در این نمایشگاه حضور دارد به گفت و گو پرداخت و در جریان فرایند ساخت و تجاری سازی محصول آلارتیس اویل قرار گرفت.

دکتر فرهاد رهبر در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار به عنوان بزرگترین رویداد پژوهشی و فناوری کشور از بیش از 150 محصول محصولات پژوهشی و دستاوردهای مراکز رشد و پارک های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دکتر بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر داود ثمری مدیر کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه و برخی از مسئولین دانشگاهی بازدید کرد.

سیستم هوشمند مانیتورینگ کنترل و اعلام خطر آلارتیس اویل قابلیت کنترل، نمایش و برنامه ریزی 255 نقطه از پالایشگاه، گلخانه و یا سالن های مرغداری و... را به صورت بی سیم دارد که بی سیم طراحی شده برای این سیستم تا یک کیلومتر در محیط نویزی قابلیت پوششی را داراست و از تکنیک های رمز نگاری دیتا و پرش فرکانسی بهره برده است.

این محصول دانش محور، دارای ثبت اختراع، اعتبار سنجی و تاییدیه علمی از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران است و نمونه مشابه نزدیک ندارد.

این نمایشگاه سالانه با حضور جمع زیادی از دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، پژوهشگاه ‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت‌های توانمند داخلی برپا می‌شود که فرصت بسیار مغتنمی است تا فعالین این حوزه دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید استادان، دانشجویان، سرمایه‌گذاران و دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را معرفی کنند.

204

کد خبر: 884808

وب گردی

وب گردی