گواردیولا: رکوردشکنی دلیل خوشحالی من نیست

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی اذعان داشت شکستن رکورد بردهای متوالی دلیل خوشحالی او نیست.

به گزارش ایسکانیوز، گواردیولا همچنین اعلام کرد ممکن است سیتی در بازار زمستانی فعال بوده و یک مدافع میانی باکیفیت را به خدمت بگیرد.

بازی برابر تاتنهام: "فردا مسابقه مهمی پیش رو داریم و تاتنهام چه در فصل قبل و چه در سال فعلی حریف دشواری برای ما محسوب می شود. هیچ چیزی تغییر نکرده است و بدون توجه به جدول و امتیازات، تاتنهام هنوز هم تیم بزرگی محسوب می شود.

من امیدوارم هواداران ما را حمایت کنند، زیرا از جنبه های مختلف بسیاری خسته هستیم و من امیدوارم در بازی دشوار فردا حمایت آنها را داشته باشیم."

رکورد 15 برد متوالی: "مهم ترین نکته ارائه بازی بهتر است. رکوردها باقی خواهند ماند تا روزی که تیمی دیگر آنها را بشکند. دلیل خوشحالی من رکوردشکنی نیست، بلکه سبک بازی سیتی است و من احساس می کنم می توانیم خیلی بیشتر هم پیشرفت کنیم."

احتمال فعالیت در بازار زمستانی: "من در این خصوص با مدیران باشگاه صحبت کرده ام، زیرا ما تنها 3 دفاع میانی داریم؛ اما من نمی خواهم بازیکنی را برای 3 یا 4 ماه جذب کنیم و هدف من خرید بازیکنی برای سالهای طولانی است، پس باید دقت کنیم."

شرایط مصدومان: "کمپانی شرایط بهتری دارد؛ اما نمی دانم فردا قادر به بازی کردن است یا خیر. استونز نیز یک الی 2 هفته دیگر احتمالا آماده بازی کردن خواهد بود."

606

کد خبر: 885062

وب گردی

وب گردی