چند خبر مهم از پرسپولیس/  ازچراغ سبز برانکو به جدایی طارمی تا جلسه فوق العاده در باشگاه پرسپولیس

مسوولان باشگاه پرسپولیس به توافقات مهمی با تیم ترکیه ای رسیده اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گرشاسبی که چند روزی بود به ترکیه رفت به توافقات مهمی با مسوولان باشگاه ریزه اسپور دست یافت. گویا قرارشده طارمی در فصل نقل و انتقالات به تیم ترکیه ای بازگردد.

البته گرشاسبی اعلام کرده که حتی در صورت ترنسفر طارمی به تیم های خارجی درآمد حاصل از این انتقال به باشگاه ریزه اسپور خواهد رسید.

چراغ سبز برانکو به جدایی طارمی

*برانکو سرمربی تیم پرسپولیس در جلسه ای که با مسوولان باشگاه داشته اعلام کرده که اگر با رفتن طارمی محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات لغو می شود مشکلی با جدایی او ندارد.

باید دید مسوولان باشگاه درجلسه ای که دارند چه تصمیمی در این مورد خواهند گرفت.

جلسه فوق العاده در باشگاه پرسپولیس

*دو روز دیگر اعضای هیات مدیره جلسه فوق العاده ای را در باشگاه پرسپولیس برگزار خواهند کرد تا در مورد شرایط تیم پرسپولیس تصمیم نهایی بگیرند.محوریت اصلی این نشست واریز پول به حساب بازیکنان و محرومیت باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات است.

این جلسه ساعت 10 صبح در باشگاه برگزار خواهد شد.

*گرشاسبی به کاشانی گزارش داد

*صبح امروز گرشاسبی به دیدار کاشانی رفت تا در مورد اتفاقاتی که در ترکیه رخ داده است به او توضیح دهد.کاشانی در جریان ریز مذاکرات قرارگرفت و وی منتظر است تا دیگر اعضای هیات مدیره را هم در جریان قراردهد.

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس مذاکرات خیلی خوبی با ریزه اسپور داشته و احتمال زیاد محرومیت باشگاه در یک نیم فصل بخشیده می شود.

*گادوین منشا با گلزنی به بادران گلهای خود با پیراهن پرسپولیس را به عدد 8 رساند و پنجمین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس شد. گادوین در سه جام مختلف برای پرسپولیس گل به ثمر رسانده است. لیست گل زن های خارجی به شرح زیر است:

1-آلن ویتل 16 گل
2-ابراهیم توره 13 گل
3-ایمون زائد 12 گل
4-اشپیتیم آرفی 9 گل
5-گادوین منشا 8 گل
6-جری بنگستون 7 گل
7-حوار ملا محمد 6 گل

600

کد خبر: 885134

وب گردی

وب گردی