از توافق نهایی فولاد با بیت سعید  تا  درخواست رسمی استقلال برای جذب زهیوی

باشگاه نفت تهران با جدایی ستاره تیمش مخالفت کرد تا استقلال به دنبال مهاجم دیگری برود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلالی ها تاکنون موفق به جذب مهاجم ششدانگ نشده اند و با بازیکنی هم به توافق نرسیده اند. عیسی آل کثیر ستاره نفت تهران در لیست باشگاه استقلال حضور داشت اما درخشان با جدایی این بازیکن از تیمش مخالفت کرده.

این مهاجم تنها در صورتی می تواند به استقلال برود که برگه رضایت نامه داشته باشد و تاکنون او هیچ مذاکره ای با نفتی ها در این مورد نداشته است.

600میلیون فولادی ها در جیب بیت سعید

*حسن بیت سعید امروز به باشگاه استقلال رفت و رسما از مسوولان باشگاه درخواست صدور رضایت نامه کرد و پس از جلسه چند دقیقه ای او موفق شد رضایت نامه خود را دریافت کند.

مهاجم استقلال با فولادی ها به توافق نهایی رسیده است و با جدایی این بازیکن از استقلال قرارداد بیت سعید با خوزستانی ها به ثبت خواهد رسید.

گویا این بازیکن با دریافت 600 میلیون تومان راضی به حضور در فولاد شده است.

مگویان پول بکیرد از استقلال جدا می شود

* هرائر مگویان مدافع ارمنی که هنوز با استقلال قرارداد دارد راضی به جدایی از این تیم نیست و تا قرون آخر مطالباتش را از مسوولان باشگاه دریافت خواهد کرد.این بازیکن در صورتی راضی به جدایی از استقلال می شود که تمام پولش را از باشگاه دریافت کند.

جالب اینجا است که مگویان یک دقیقه هم برای استقلال به میدان نرفت اما باشگاه موظف است تا ریال آخر را به حساب این بازیکن واریز کند.

درخواست رسمی استقلال برای جذب زهیوی

استقلالی ها با ستاره تیم فولاد وارد مذاکره شده اند اما سرمربی این تیم راضی به جدایی رحیم زهیوی از فولاد نیست.جالب اینجا است که استقلالی ها از چند هفته قبل با این مهاجم وارد مذاکره شده اند.

زهیوی که بستر حضور بیت سعید را در فولاد فراهم کرده بعید به نظر می رسد که به استقلال برود.

600

کد خبر: 885160

وب گردی

وب گردی