طرح آب شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌‌شود

استاندار بوشهر با تاکید بر حل مشکل تامین آب آشامیدنی بوشهر گفت: در این راستا تاسیسات آب شیرین‌‌‌کن بوشهر به ظرفیت تولید ۳۵ هزار متر مکعب در شبانه‌روز طراحی شده که امسال این پروژه با مشارکت بخش خصوصی اجراء می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالکریم گراوند صبح امروز شنبه 25 آذر ماه در بازدید از شهرک صنعتی دریایی بوشهر و اراضی مورد نظر برای احداث آب شیرین کن بوشهر با اشاره به طراحی بزرگترین آب شیرین اظهار داشت: در این بازدید امکان سنجی اراضی مورد نظر برای ساخت تاسیسات آب شیرین کن بوشهر با ظرفیت 35 هزار متر مکعب به عنوان بزرگترین تاسیسات آب شیرین کن مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای طرح آب شیرین‌کن بوشهر بیان کرد: طراحی اراضی در نظر گرفته شده برای اجرای تاسیسات آب شیرین‌کن بوشهر، باید به نحوی باشد که اختلالی در فعالیت واحدهای ساخت کشتی سازی در این منطقه ایجاد نشود.

استاندار بوشهر با اشاره به حل بحران‌آب آشامیدنی استان بوشهر خاطر نشان کرد: هدف از این بازدید حل مشکل مربوط به واحد کشتی سازی در جوار محوطه ساخت تاسیسات آب شیرین کن بوشهر است اما نکته مهم موضوع حل بحران آب در بوشهر است.

گراوند اظهار داشت: با توجه به مشکلات آب شرب بوشهر، باید راهکاری هم برای فعالیت شرکت کشتی سازی در این منطقه پیدا کنیم و هم موقعیت مناسب برای ساخت آب شیرین کن فراهم شود.

وی، با تاکید بر حل مشکل تامین آب آشامیدنی بوشهر تصریح کرد: در این راستا تاسیسات آب شیرین‌‌‌کن بوشهر به ظرفیت تولید 35 هزار متر مکعب در شبانه‌روز طراحی شده که امسال این پروژه با مشارکت بخش خصوصی اجراء می‌شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر هم در این بازدید با بیان وضعیت جغرافیایی و موقعیت محل اجرای تاسیسات آب شیرین کن و شرکت کشتی سازی گفت: هدف حل مشکل شرکت کشتی سازی و تامین آب مورد نیاز مردم بوشهر است.

محمدحسن باستی بیان کرد: باید با همکاری شرکت کشتی سازی و مجموعه آب و فاضلاب استان، موضوع اراضی مورد استفاده برای تاسیسات آب شیرین کن و شرکت کشتی سازی که نیازمند اراضی نزدیک آب دریا است حل و فصل کنیم.

بر اساس این گزارش قرار است در بخشی از اراضی شهرک صنایع دریایی بوشهر برای احداث تاسیسات آب شیرین کن بوشهر اختصاص یابد که این پروژه در 2 فاز و هر فاز 35 هزار مترمکعب ظرفیت دارد.

901

کد خبر: 885178

وب گردی

وب گردی