بیست و چهارمین برنامه «شب آواز ایرانی» برگزار می‌شود

شب آواز ایرانی شنبه آخر هر ماه برگزار می‌شود و طی آن 4 گروه موسیقی به شکل رقابتی به اجرای موسیقی آوازی می‌پردازند.

به گزارش ایسکانیوز، در بیست و چهارمین برنامه شب آواز ایرانی چهار گروه موسیقی به شکل رقابتی با هم به اجرای موسیقی آوازی خواهند پرداخت و در ادامه مجتبی عسگری خواننده آواز ایرانی به عنوان میهمان ویژه برنامه اجرا خواهد کرد.

شب آواز ایرانی شنبه آخر هر ماه برگزار می‌شود و این ماه استثنائا ساعت 16 در سالن سوره برگزار خواهد شد و طی آن 4 گروه موسیقی به شکل رقابتی به اجرای موسیقی آوازی می‌پردازند و مجتبی عسگری خواننده آواز ایرانی به عنوان میهمان ویژه برنامه اجرا خواهد کرد.

در بیست و چهارمین شب‌آواز ایرانی نوذر گودرزی به همراه حمید فدایی (نوازنده تار) یکی از گروه‌‌های شرکت کننده در مراسم خواهند بود که به اجرای برنامه ای با مایه آوازی سه‌گاه با اشعاری از حافظ می پردازند.
یکی دیگر از گروه‌های شرکت کننده در این مراسم صابر جعفریان به همراه الیاس جهانگیر( نوازنده سه‌تار) است که به اجرای آوازی با مایه بیات ترک و شعری از حضرت حافظ است.
از گروه‌های دیگر این مراسم می توان به فرهاد فرامرزی به همراه رامین آشنا اشاره کرد که به اجرای آوازی در دستگاه سه‌گاه با استفاده از شعری از سعدی می پردازند.

گروه دیگر این مراسم پرهام کاکاوند به همراه سیاوش معصومی (نوازنده سه‌تار) خواهد بود که به اجرای آواز در مایه ابوعطا با استفاده از شعری از شفیعی کدکنی می پردازند.
در این نشست ماهانه که با هدف تجلیل از پیش‌کسوتان آواز ایرانی، کشف و معرفی چهره‌های جدید شکل گرفته است؛ مهمان ویژه‌ای با حال و هوای عاشورایی نیز اجرا خواهد داشت که علاقه مندان برای اطلاع از سایر بخش‌های برنامه می‌توانند‌ به اخبار تکمیلی در وب‌سایت مرکز موسیقی حوزه هنری به نشانی www.musicenter.ir مراجعه کنند.

بیست و چهارمین شب آواز ایرانی به همت مرکز موسیقی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر شنبه 25 آذر ماه ساعت 16در تالار «سوره» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

503

کد خبر: 885205

وب گردی

وب گردی