نمایشگاه «برای نجات کودکان» تا دی ماه تمدید شد

نمایشگاه «برای نجات کودکان» در گالری پردیس ملت تا اول دی‌ماه تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز، نمایشگاه «برای نجات کودکان» که برای حمایت از کودکان دارای بیماری نقص ایمنی اولیه در گالری پردیس سینمایی ملت بر پاشده است تا اول دی‌ تمدید شد.

«برای نجات کودکان» عنوان نمایشگاهی است که از سوی جمعی از هنرمندان و مجموعه‌داران به منظور ساخت قرنطینه برای کودکان دارای بیماری نقص ایمنی اولیه از ۱۰ آذر در گالری پردیس سینمایی ملت برپا شده و در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر نقاشی و مجسمه از سه نسل از هنرمندان تجسمی کشور به نمایش درآمده است.

در این نمایشگاه که به همت مجموعه گوهران و با همکاری آرتیبیشن و گالری پردیس ملت برپا شده، آثاری از هنرمندانی چون، کیخسرو خروش، محمد احصایی، حسین محجوبی، ابراهیم حقیقی، ژازه طباطبایی، منوچهر شیبانی، محمدهادی فدوی، یدالله کابلی، عنایت الله نظری نوری، سیف الله صمدیان، اسرافیل شیرچی، کامران عدل، سروژ بارسقیان، احمد مرشد لو، رضا حسینی، احمد آریامنش و ... به نمایش در آمده است.

این نمایشگاه به منظور ساخت قرنطینه یا همان مرکز بازپروری برای کودکان دارای بیماری نقص ایمنی اولیه برپا شده است و عواید حاصل از آن برای ساخت این مرکز پزشکی کودکان در منطقه گلستانک کرج هزینه می شود.

نمایشگاه «برای نجات کودکان» تا اول دی در گالری پردیس سینمایی ملت به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه نیایش، رو به روی کردستان، طبقه منفی ۲ میزبان هنردوستان و خیران است.

503

کد خبر: 885218

وب گردی

وب گردی