پیام رئیس واحد بناب به مناسبت هفته پژوهش

رئیس واحد بناب :ضمن گرامی داشت هفته پژوهش و تقدیر از تلاشهای بی وقفه پژوهشگران فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، به اساتید و دانشجویان گرامی توصیه می کنم در کنار آموزش، به فعالیت های پژوهشی اهمیت ویژه ای قائل شوند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد بناب، دکتر سیدعبداله حجتی به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش، پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تحقیق و پژوهش در هر جامعه ای از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ امروزه، آن جامعه ای در تمامی عرصه های گوناگون اقتصادی، سیاسی، نظامی، امنیتی، مدیریتی و ... از پیشرفتهای قابل توجهی برخوردار است که تحقیق و پژوهش در آن جامعه نهادینه شده باشد.

بی تردید دستیابی به قله های علم و دانش، و تحقق سیاست های کلی انقلاب اسلامی ایران، نیازمند کار پژوهشی بوده و همانطور که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تأکید فرموده اند، تحقیق و پژوهش، به عنوان کلید قطعی پیشرفت و دانایی و دانش افزایی، یکی از محورهای اصلی ترقی و تعالی هر جامعه است.

اینجانب ضمن گرامی داشت هفته پژوهش و تقدیر از تلاشهای بی وقفه پژوهشگران فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، به اساتید و دانشجویان گرامی توصیه می کنم در کنار آموزش، به فعالیت های پژوهشی اهمیت ویژه ای قائل شوند تا شاهد ارتقاء سطح علمی دانشگاه و پیشرفت کشور عزیزمان باشیم.

204

کد خبر: 885382

وب گردی

وب گردی