نصب 120 کانکس در روستای شیخ سله کرمانشاه/ عکس

120 کانکس تاکنون با همت جهادگران سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی در منطقه زلزله زده شیخ سله کرمانشاه نصب و تکمیل شده است.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی هنری جانشین سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ساخت سکوهای مورد نیاز کانکس ها برای 190 سکو به پایان رسیده و 120 کانکس، 9 باب سرویس بهداشتی و سه باب حمام هم نصب و تکمیل شده و مابقی کانکس ها در حال نصب است.

جانشین سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی از اتمام عملیات آوار برداری 140 واحد تا صبح امروز خبر داد و افزود: بنیاد مسکن تعداد منازل تخریبی این روستا را در ابتدا حدود 140 واحد اعلام کرده بود، ولی با توجه به زلزله 6 ریشتری چند روز پیش تعداد آنها در حال افزایش است و تا به حال به 190 واحد رسیده است.

وی با اشاره به اهداء 45 کانکس از سوی سپاه و مردم خراسان جنوبی گفت: مردم خیر و نوع دوست استان می توانند برای اسکان دائم مردم و تکمیل واحد های مسکونی، کمک های خود را به سپاه و نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها تحویل و یا به شماره حساب 5151628438011 بانک سپه واریز کنند.

جانشین سازمان بسیج سازندگی استان با بیان اینکه اعزام گروه های جهادی روند احداث اسکان موقت مردم را تسریع کرده است افزود: علاوه بر گروه های جهادی عمرانی، تیم پزشکی به همراه دارو بصورت شبانه روزی و یک روحانی نیز برای برنامه های فرهنگی و ‌برگزاری کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان در روستای شیخ سله مستقر هستند.

مهدی هنری گفت: گروههای جهادی تا پایان اسکان دائم مردم روستای شیخ سله در این منطقه حضور دارند و براساس برنامه گروه های جهادی بصورت نوبتی و بر طبق نیاز منطقه به روستا اعزام خواهند شد.

کمک رسانی و بازسازی روستای مرزی شیخ سله با حدود 500 خانوار جمعیت به سپاه خراسان جنوبی و شمالی واگذار شده است.

901

کد خبر: 885433

وب گردی

وب گردی