درفشی‌پور: بدون شکست قهرمان نیم فصل شدیم/از عملکردم در سوپر لیگ راضی هستم

کاراته‌کای عضو تیم دانشگاه آزاد گفت: در پایان نیم فصل سوپرلیگ کاراته بدون شکست عنوان قهرمانی را کسب کردیم و حالا به دنبال کاپ بزرگ قهرمانی هستیم.

به گزارش ایسکانیوز، هامون درفشی‌پور در مورد دیدارهای هفته چهارم مسابقات سوپرلیگ کاراته، اظهار داشت: روز جمعه هفته آخر دور برگشت مسابقات سوپر لیگ کاراته برگزار شد که ما دو بازی بسیار حساسی را داشتیم،‌در بازی اول خیلی راحت برنده شدیم، اما در بازی دوم با تیم نسبتاً قدرتمند مناطق نفت‌خیز جنوب بازی داشتیم و از قبل پیش‌بینی کرده بودیم که این دیدار خیلی حساس خواهد بود، اما با توجه به اینکه ما در کاتا نتایج خوبی کسب نکردیم، حساسیت این دیدار بسیار بالا رفت و در بخش کمیته، مبارزات بسیار حساسی را داشتیم، خوشبختانه همه بچه‌ها انسجام تیمی را حفظ کردند و اجازه ندادند اتفاقاتی که در کاتا رخ داد، روی نتایج مسابقات کمیته تأثیر بگذارد.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در مبارزات کمیته،‌ مسابقات را مدیریت کردیم و برنده این دیدار شدیم، علاوه بر این پیروزی دلچسب، توانستیم در هفته چهارم مسابقات سوپرلیگ کاراته، یک اتفاق جدیدی را رقم بزنیم و آن هم این بود که بدون شکست قهرمان نیم فصل سوپرلیگ شدیم.

درفشی‌پور در پاسخ به این سؤال که گویا عملکرد شما در هفته چهارم از سوی کادر فنی قابل قبول بوده، آیا خودتان هم از مبارزاتی که انجام دادید راضی هستید یا خیر،‌گفت: فکر می‌کنم بازی نسبتاً خوبی را ارائه کردم، با توجه به اینکه درگیر حوادث زلزله کرمانشاه و افتتاح باشگاه کاراته بودم، یک مقدار تمریناتم منظم نبود و پس از سپری کردن این شرایط، تمریناتم را آغاز کردم و از عملکرد خودم راضی هستم. حریفان خوبی هم در هفته چهارم پیش رو داشتم که توانستم آنها را نیز شکست دهم.

عضو تیم دانشگاه آزاد در پاسخ به این سؤال که چقدر شانس قهرمانی در پایان فصل دارید، گفت: با قهرمانی که در نیم فصل کسب کردیم، نشان دادیم قطعاً ما مدعی قهرمانی هستیم، دو سال است عنوان قهرمانی در سوپرلیگ را کسب کردیم و در تلاشیم در پایان فصل، کاپ بزرگ سوپرلیگ را بالای سرمان ببریم، ما بخت اصلی قهرمانی هستیم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم، از رئیس سازمان لیگ به خاطر برگزاری منظم مسابقات سوپرلیگ تشکر می‌کنم.

منبع: فارس

602

کد خبر: 885527

وب گردی

وب گردی