ویسی: استعفایم بدون ریالی و واقعی بود/ بازنگشتن کولی‌بالی شوک‌ بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان،‌ گفت: با بازیکنان گفتم آنها دو سال در مشکلات استقلال خوزستان سختی کشیدند و حالا که مشکلات در حال حل شدن است در تیم بمانند و سود آن را خودشان ببرند.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالله ویسی در برنامه تهران ورزشی رادیو تهران درمورد اینکه چندی پیش از سمت خود در استقلال خوزستان استعفا کرد، گفت: همانطور که اطلاع دارید زمانی که استعفا کردم گفتم اگر اوضاع درست نشود جدا خواهم شد. اما گروه ملی مالک پیدا کرد و ما اوضاع‌مان بهتر شد. بعد از دیدار روز سه‌شنبه مقابل تراکتورسازی فعالیت‌مان در نقل و انتقالات را دنبال می‌کنیم تا نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم و نقاط قوت‌مان را تقویت کنیم تا نماینده خوبی برای خوزستان باشیم.

وی درمورد اینکه آیا ماندن او قطعی شده است، تصریح کرد: بله، من به خاطر کل مجموعه و عبدالرضا موسوی که دوست صمیمی من است ماندنی شدم تا با تلاش چند برابر انشاءالله تیم را حفظ کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در رابطه با شرایط مالی تیمش، تصریح کرد: وضعیت مالی ما بهبود پیدا کرده و به صورت هفتگی به تیم پول تزریق می‌شود، این اتفاق طی سه هفته گذشته افتاده است و امیدوارم بعد از بازی با تراکتورسازی هم اتفاقات خوبی بیفتد.

ویسی در رابطه با اینکه آیا استعفایش یک شوک بود، عنوان کرد: این استعفا بدون دریافت یک ریال پول واقعی بود،‌من اگر شرایط بهبود پیدا نمی‌کرد کارم را دنبال نمی‌کردم. این بخاطر تیم استان بود. اقتدار خوزستان شخصیت قهرمانی دارد. به هر حال این استعفا هم به شکلی شوک بود. هر مربی می‌خواست جای من بیاید مبلغی پول دریافت می‌کرد و درنهایت تیم می‌افتاد و می‌گفت من تیم را نبسته‌ام . وظیفه داشتم بمانم و به تیم شهرم کمک کنم.

وی درمورد ورود و خروج بازیکنان استقلال خوزستان تصریح کرد: برخی بازیکنان از جمع ما جدا شدند، ما در سه هفته گذشته پول دادیم، دیروز هم به تعدادی از بازیکنان پرداختی داشتیم. قبل از این وضعیت مناسب نبود و اگر در آن شرایط من می‌ماندم نوک پیکان انتقادات بودم ولی اکنون با مالک جدید وضعیت بهتر شده است. بازیکنان از اتفاقات گذشته ناراحت هستند و چون گل‌ها عملی نشده فکر می‌کنم مالک جدید هم همین شرایط را دارد. به بازیکنان گفتم شما که دوسال سختی کشیدید و در شرایط بد در تیم بودید نباید باشگاه را ترک کنید تا دیگران سود ببرند. خودتان بمانید و نتیجه را ببینید. متاسفانه موسی کولی‌بالی از وقتی که به مالی رفته بازنگشته است. او بیشتر از همه دریافتی داشته و غیبتش برای ما شوکی بوده است.

ویسی در رابطه با اینکه این مساله را پیگیری می‌کنم، تصریح کرد: بله ما قطعا شکایت می‌کنیم چرا که حقمان ضایع شده است. او خواهان پرداخت 20 درصد از پولش در نیم فصل است، هنوز نیم فصل نشده که او چنین درخواستی دارد، 5 سال است که این بازیکن را می‌شناسم و خودم این بازیکن را از مالی آوردم و وی بیشترین دریافتی را داشته اشت.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود لیستی به باشگاه نداده است، گفت: لیست خروجی دادیم، 5-4 بازیکن از ما جدا شدند و 4-3 نفر هم درخواست رضایتنامه کردند. در این بین محمدامین آرام طبع هم به جمع ما اضافه شده است که در جام حذفی بازی خواهد کرد.

وی درمورد دیدار مقابل تراکتورسازی عنوان کرد: ما اگر برنده شویم به جمع 4 تیم می‌رویم که این اتفاق بسیار خوبی است ، تراکتورسازی بسیار قوی شده و 7-6 بازیکن جدید اضافه کرده است به ‌آنها تبریک می‌گویم، این در شرایطی است که 4-3 بازیکن از ما جدا شدند ولی ما با همه وجود به میدان می‌رویم تا در این بازی نتیجه بگیریم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره نیم فصل اول عنوان کرد: وضعیت به مسابقات روز به روز بهتر می‌شود و قدرت تقسیم شده است. دیگر فوتبال به ایران دوقطبی نیست. شما دیدید پارس جم همه را شوکه کرد، پیکان در چنین شرایطی خودش را بالای جدول رساند. در مقابل سپاهان را که همه فکر می‌کردند در بالای جدول باشد الان پایین است. دیگر مثل قدیم تیم‌ها از استقلال و پرسپولیس نمی‌ترسند. قدرت‌ها یکسان شده و بر زیبایی فوتبال افزوده شده است. اگر قرار بود پرسپولیس از قبل قهرمان باشد بهتر بود هیچ تیمی در مقابلش بازی نکند اما چیزی از پیش مشخص نیست و بازی‌ها بسیار با کیفیت است.

ویسی درمورد اینکه گفته شده قرار است برنامه بلند مدتی به باشگاه بدهد، عنوان کرد: مالک جدید ما بچه خوزستان و هم ولایتی من است،‌ما رابطه صمیمی داریم. زمانی که بحث اخراج و تعویض من بود موسوی اعلام کرد تیم برای ویسی است و او برند خوزستان است، طی 10 سال آینده او مربی ما است و تا زمانی که من هستم ویسی هم هست این حرف‌های موسوی وظیفه من را سنگین‌تر کرد ما باید کار کنیم و تلاشمان را انجام دهیم تا استقلال خوزستان به سطحی همه انتظار دارند برسد.

602

کد خبر: 885668

وب گردی

وب گردی