از ترکیب استقلال در جام حذفی  تا حضور مهاجم جامائیکایی در تهران

سرمربی استقلال اعتقادی به حضور جباری در نیم فصل دوم نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، وینفرد شفر سرمربی استقلال جلسه ای دو ساعته با مجتبی جباری برگزار کرد اما این نشست سرانجامی نداشت و قرار نیست این بازیکن در نیم فصل دوم به آبی پوشان کمک کند.

شفر معتقد است که نیازی به تقویت خط میانی استقلال ندارد و با همین نفراتی که در لیستش حضور دارند استقلال را در نیم فصل دوم به بالای جدول خواهد رساند.

شنیده ها حاکی از آن است که سرمربی استقلال در جمع مربیان گفته که بهتر است جباری در تیم دیگری حضور داشته باشد.

سورپرایز شفر برای ایران جوان بوشهر

استقلال درحالی به مصاف ایران جوان بوشهر می رود که مهدی قائدی را مقابل تیم سابق خود قرار می دهد. قائدی که از این تیم به پیراهن استقلال رسیده است انگیزه بالایی مقابل بوشهری ها دارد.

شفر قصد دارد تا در این بازی قائدی را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار دهد.

بیت سعید در دو راهی فولاد و قطر

حسن بیت سعید روز گذشته از استقلال جدا شد تا شایعه حضورش در فولاد از پیش بیشتر شود. البته این بازیکن با دریافت 500 میلیون تومان از استقلال باقیمانده طلبش را بخشید تا به تیم دیگری ملحق شود.

حال شنیده ایم که این مهاجم با پیشنهاداتی از تیم های حاشیه حوزه خلیج فارس رو به رو شده است و باید دید که خود بیت سعید برای آینده فوتبالی خود چه تصمیمی خواهد گرفت.

رونمایی از ترکیب استقلال

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی فردا مقابل ایران جوان بوشهر به شرح زیر است:

مهدی رحمتی،مجید حسینی،روزبه چشمی ، وریا غفوری،امید نورافکن، خسرو حیدری ،امید ابراهیمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان،مهدی قائدی و علی قربانی

مهاجم خارجی استقلال هفته دیگر در تهران

گویا باشگاه استقلال با مهاجم جامائیکایی به توافق نهایی رسیده و این بازیکن هفته آینده به تهران سفر خواهد کرد تا مذاکرات نهایی را با مسوولان باشگاه انجام دهد.البته استقلالی ها در حال حاضر ظرفیت جذب بازیکن خارجی ندارند و باید قرارداد مگویان یا پادوانی را فسخ کنند.

600

کد خبر: 885718

وب گردی

وب گردی