رسن به جمع سه تفنگدار می پیوندد

با اعلام باشگاه پرسپولیس وحید امیری بازی برابر صنعت نفت را به دلیل مصدومیت از دست داده است و به احتمال فراوان بشار رسن در این بازی جای امیری را در زمین پر خواهد کرد تا برای اولین بار به صورت همزمان با سه تفنگدار پرسپولیس همبازی شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، با اعلام باشگاه پرسپولیس وحید امیری به دلیل مصدومیت به طور قطع بازی برابر صنعت نفت آبادان را از دست خواهد داد تا به این ترتیب برانکو ناچار باشد در این بازی دست به تغییراتی در ترکیب اولیه پرسپولیس بزند.

با توجه به اینکه پرسپولیس برابر بادران نیز با تنها یک هافبک دفاعی گام به میدان گذاشت و اتفاقا این ترکیب با اقبال عمومی خوبی نیز روبرو شد این احتمال وجود دارد تا پرسپولیس در بازی روز سه شنبه خود برابر صنعت نفت آبادان نیز با همان تاکتیک گام به میدان بگذارد و با توجه به مصدومیت امیری می توان برای اولین بار در طول این فصل شاهد حضور همزمان بشار رسن، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده در ترکیب اصلی این تیم باشیم که می تواند جذابیت خاصی را به بازی سرخ ها اضافه کند.

گفتنی است که وحید امیری یکی از آماده ترین بازیکنان پرسپولیس طی دو فصل اخیر بوده است و مسلما نبود او خبر خوبی برای هواداران این تیم محسوب نمی شود اما شاید حضور همزمان سه ستاره فانتزی در این بازی کمی از نگرانی هواداران بکاهد.

606

کد خبر: 885724

وب گردی

وب گردی