حضور نماینده ریزه اسپور در دفتر گرشاسبی/ گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس  لو رفت

نماینده باشگاه ریزه اسپور چند روز دیگر وارد تهران می شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، نماینگان باشگاه ریزه اسپور ترکیه برای انجام مذاکرات نهایی دو روز دیگر وارد تهران خواهند شد تا به باشگاه پرسپولیس بروند.

این درحالی است که طرفین به توافق رسیده اند و با ارسال مدارک به فیفا این احتمال وجود دارد که فدراسیون جهانی فوتبال به پرسپولیس تخفیف ویژه ای بدهد.

مخالفت برانکو با جدایی نعمتی

سرمربی پرپسولیس مخالف جدایی سیمک نعمتی است و این بازیکن را به هیچ قیمتی از دست نخواهد داد. این درحالی است که شایعه شده هافبک پرسپولیس ساز جدایی کوک کرده و قصد دارد به تیم دیگری برود تا در آن تیم به میدان برود.

نعمتی در بازی هایی که با پیراهن پرسپولیس به میدان رفته عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشته و برانکو به همین خاطر علاقه ای به از دست دادن آن ندارد.

گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مشخص شد

گویا وزارت ورزش و جوانان در نظر دارد تا گزینه جدیدی را به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب کند. محمود اسلامیان که سابقه حضور در فدارسیون فوتبال را هم در کارنامه سوابق خود دارد جزو گزینه های اصلی سلطانی فر بوده و بعید نیست پس از برگزاری انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال اسلامیان مدیرعامل باشگاه شود.

این در حالی است که از چند وقت پیش وزارت ورزش به دنبال اسلامیان بوده اما او هنوز موافقت خود را اعلام نکرده است.

غیبت امیری در بازی با صنعت نفت آبادان

وحید امیری در جریان بازی روز جمعه پرسپولیس مقابل بادران دچار آسیب‌دیدگی شد و از این رو روز گذشته از پایش MRI گرفت تا کادر پزشکی پرسپولیس و تیم ملی را در جریان کامل مصدومیتش قرار دهد.

این بازیکن به دلیل مصدومیت بازی با صنعت نفت آبادان را از دست داد.

تغییر در سیستم پرسپولیس در جام حذفی

قرار است برای بازی عصر سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با صنعت نفت آبادان برانکو چند تغییر در ترکیب سرخ ها ایجاد کند تا همه بازیکنان در این تعطیلات استراحت کرده باشند و به این شکل پاداش بگیرند!

در بازی قبلی پرسپولیس به مصاف بادران رفته بود که سرمربی پرسپولیس چند بازیکن اصلی تیم را نیمکت نشین کرده بود.

کد خبر: 885768

وب گردی

وب گردی