معینی: استعدادیاب ها در زمینه پرورش و انتخاب برترین نقش کلیدی دارند

رئیس کمیته جوانان گفت: استعدادیاب ها عامل موثر در زمینه رشد و توسعه فوتبال هستند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان در مراسم افتتاحیه نشست هم اندیشی و توجیهی روسای کمیته های جوانان استانهای مناطق ٩گانه و استعدادیابان سراسر کشور گفت:معتقدم باید در هر امری مخصوصا فوتبال پایه فعالیت گسترده ای صورت گیرد تا با پی بردن به نقاط ضعف و قوت، برنامه ریزی دقیقی برای اجرای اهداف خود داشته باشیم. تا زمانی که کاری صورت نگیرد بدون شک ایرادی هم مشخص نمی شود. با انجام کار مشخص می شود در کجای مسیر هستیم و برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، برنامه ریزی بیشتری انجام می دهیم.

وی ادامه گفت: بدون شک استعدادیاب ها عامل موثر در زمینه رشد و توسعه فوتبال هستند. در فوتبال روز دنیا، بحث استعدادیابی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و استعدادیاب ها در زمینه پرورش و انتخاب برترین بازیکنان نقش کلیدی را در موفقیت یک تیم فوتبال خواهد داشت.
رئیس کمیته جوانان در ادامه بیان کرد: باید در یک مسیر مشخص گام برداریم تا به فوتبال کشور کمک بسزایی کنیم. نقش استعدادیاب ها باعث شده تا در تیم های ملی و حتی تیم ملی فوتبال بزرگسالان شاهد پدیده هایی باشیم که عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای می گذارند. اکنون تصور اینکه مربیان به تنهایی می توانند استعدادیابی کنند امری است اشتباه. چرا که دنیا به این سمت پیش می رود که با مربیان تیم ها استفاده از استعدادیاب هایشان، برترین ها را برای تیم های خود انتخاب می کنند.
وی در پایان گفت: از حمایتهای فدراسیون فوتبال مخصوصا دبیر کل فدراسیون و همکاران و اعضای کمیته جوانان تشکر ویژه دارم و امیدوارم با اجرای برنامه های درست و دقیق در بحث استعدادیابی، سیستم یکپارچه ای را در راستای انتخاب بازیکنان اجرا کنیم تا شاهد موفقیت در بخش فوتبال باشیم.

602

کد خبر: 885793

وب گردی

وب گردی