چلنج کاپ مردان و زنان آسیا برگزار می‌شود

کنفدراسیون والیبال آسیا در سال 2018 برای نخستین بار مسابقاتی تحت عنوان چلنج کاپ مردان و زنان برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا در سال 2018 برای نخستین بار در دو سطح یک و دو برگزار می شود که مسابقات سطح دوم با عنوان «چلنج کاپ آسیا» برگزار خواهد شد.

ششمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه مردان از 18 تا 24 مردادماه سال 97 به میزبانی چین تایپه برگزار می شود و ایران نیز در این رقابت ها نماینده خواهد داشت.

پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از یکم تا هفتم مهرماه سال 95 با حضور هشت تیم برتر آسیا در تایلند برگزار شد و تیم ملی ب ایران با کسب عنوان قهرمانی به چهارمین مدال طلای ایران در این رقابت ها دست یافت.

همچنین ششمین دوره جام کنفدراسیون والیبال در گروه زنان از 26 شهریورماه تا یکم مهرماه سال آینده به میزبانی تایلند برگزار می شود که هشت تیم برتر قهرمانی زنان آسیا در آن شرکت می‌کنند.

نخستین دوره مسابقات چلنج کاپ در گروه مردان آسیا از 15 تا 21 مردادماه در کشور قرقیزستان برگزار می شود که ایران در این رقابت ها نماینده نخواهد داشت چون ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا نماینده دارد.

نخستین دوره چلنج کاپ زنان آسیا نیز از 8 تا 14 مردادماه سال 97 در کشور هنگ کنگ پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال بانوان ایران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا رتبه نهم به دست آورده است، در این رقابت ها شرکت می کند. البته اگر یک تیم از جام کنفدراسیون زنان آسیا انصراف دهد، تیم ایران جایگزین این تیم در AVC CUP خواهد شد.

601

کد خبر: 885834

وب گردی

وب گردی