نخستین وقف با نیت استکبارستیزی و آزادی قدس شریف  به ثبت رسید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: یک واحد آپارتمان نوساز در شهر نهاوند با نیت مبارزه با استکبار جهانی و آزادی قدس شریف  وکمک به مردم فلسطین با نام موقوفه «ولایت» به ثبت رسید.

به گزارش ایسکانیوز ، حجت‌الاسلام محمد کاروند ، از ثبت نخستین وقف با نیت استکبارستیزی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این وقف در شهرستان نهاوند به ثبت رسید.
وی بیان کرد: واقف نیک‌اندیش یک دستگاه آپارتمان نوساز به مساحت 70 متر مربع و به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال را با نیت مبارزه با استکبار جهانی خصوصاً رژیم غاصب صهیونیستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین وآزادی قدس وقف کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان این که این وقف از نوع منفعتی است، افزود: ثبت این نیت به عنوان نخستین وقف در حوزه استکبارستیزی است که در استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان به ثبت رسیده است.
کاروند وقف با نیت استکبارستیزی را مهم دانست و افزود: همه وظیفه دارند درحالیکه آمریکای جهان خوار تلاش می کند قدس شریف را به پایتختی رژیم اشغالگر صهیونیستی معرفی وتبدیل کند نسبت به مبانی دینی و انقلابی توجه ویژه داشته باشند و یکی از وظایف مهم در این راستا ترویج سنت حسنه وقف با نیت استکبار ستیزی است.
وی خاطرنشان کرد: واقف خیراندیش یکی از کارکنان مجموعه اوقاف و امور خیریه استان همدان است و با نیت گمنام ماندن از ذکر نام خود به عنوان واقف خوداری کرده ا ست.

705

کد خبر: 885889

وب گردی

وب گردی