بزرگداشت هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حضور فرماندار شهرستان و روسای ادارات و دانشگاه ها و نهادها برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میر مظفر فلاح چای، معاون پژوهش و فناوری واحد لاهیجان ضمن خیر مقدم و تبریک هفته پژوهش گفت: «این جشنواره به منظور تجلیل و تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و شهرستان لاهیجان به میزبانی این واحد برگزار می شود».

معاون پژوهش و فناوری با بیان چشم انداز هایی از پژوهش های گسترده دانشگاه آزاد لاهیجان اظهار کرد: «این موفقیت های پژوهشی با تلاش و همت اساتید و دانشجویان به انجام رسیده است و همچنین این واحد دانشگاهی با دارا بودن دو مجوز ، با عنوان "همکار استاندار" و "مرجعیت غذا و دارو" رشد و توسعه چشمگیری را داشته است».

فلاح چای ۹۹۵ مقاله ISI شناخته شده در دنیا ، ۷۶۰ مقاله پژوهشی وزارتی ،۶۶۴ طرح تایید شده داخلی ،۱۵ طرح برون دانشگاهی و ۹۰ کتاب تالیف شده ی اساتید و دانشجویان افتخاری برای این واحد دانشگاهی دانست.

سید محمد احمدی، فرماندار شهرستان لاهیجان، سخنران دیگر این مراسم گفت :«باید با هم افزایی و وجود ظرفیت ها در حوزه ی کاری، مقاصد پژوهشی را به سر انجام برسانیم و با تلاش و کوشش به دنبال حلقه ی مفقودگی پژوهش در جامعه باشیم».

احمدی افزود:«توسعه اقتصادی در کشور با دو امر رشد شتابان و پایداری میسر می شود و همچنین با ارزیابی و تحقیق در این مسیر میتوان به برنامه ای محکم دست یافت».

فرماندار شهرستان لاهیجان بررسی علل و عوامل بزه های اجتماعی را وظیفه ی نهادهای پژوهشی دانست و ادامه داد:«دانشگاه باید با آشتی با صنعت پایه های علم را در جامعه و کشور مستحکم سازد و با امید و مشارکت مردمی طی فرایند های عملی به آینده خوش بین باشد».

وی تصریح کرد: «کلیه مراکز و ادارات دولتی برای پیشبرد برنامه توسعه کشور به همکاری پژوهشی دانشگاه ها نیازمند هستند و پژوهش در پیشرفت طرح ها و اجرای آنها اهمیت بسیار دارد».

وی با تاکید بر حفظ و حراست انقلاب ،گفت: «علت وجود قدرت موشکی و دفاعی بالای کشور نتیجه ایمان وتلاش دانشمندان جوانی است که سال ها تحقیق و تلاش نمودند که پیشرفتی، چشمگیر است».

وی اظهار کرد:«حال ما در جنگ اقتصادی به سر می بریم و در وضع موجود بایستی در کنار هم و با امید و با بکار گیری تمام تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم و رفاهشان کار کنیم و این امر وظیفه و رسالت ما است».

در پایان از پژوهشگران این واحد و شهرستان و برگزیدگان مسابقه کتابخوانی انجام شده در واحد لاهیجان تقدیر و تجلیل بعمل آمد، اسامی افراد تقدیر بعمل آمده به شرح ذیل می باشد:

پژوهشگران نمونه آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان: هلیا قنوعی، مریم قاسمی، نیره میرزاجانی، عارفه میرزاجانی، فاطمه قنبری

پژوهشگر نمونه آموزش و پرورش بخش رودبنه: مجید علیپور

پژوهشگران نمونه در حوزه ساخت نانوکامپوزیت مرکز آموزش فنی و حرفه ای لاهیجان: امین محمدپور، علیرضا المعی

پژوهشگر نمونه دانشگاه پیام نور شهرستان لاهیجان:امید ایمانی

پژوهشگران نمونه آموزشکده فنی شهید رجایی شهرستان لاهیجان:رسول نیکبخت، عیسی موسی زاده مقدم، حسن پنج مینی

پژوهشگر نمونه اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان لاهیجان: محمد اسماعیل دوست

پژوهشگر نمونه در حوزه کشاورزی در صنعت زنبورداری: حسین صیار کشاورز

پژوهشگر نمونه اداره میراث فرهنگی شهرستان لاهیجان:سیده نرگس سعادت میرمقدم

پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در بخش اساتید:

  • دانشکده فنی:دکتر میرحسینی مقدم
  • دانشکده علوم پایه:عنایت الله مرادی
  • دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی:فاطمه شریعتی
  • دانشکده علوم انسانی:سرکار خانم فرخ
  • دانشکده هنر و معماری :محسن روشن

پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در بخش دانشجویان:

  • اعضای انجمن علمی عمران (مجید قاسمی،حمید رفیعی،سینا امیر عسکری،فاطمه علیخانی،پریسا جوشنی)

هیئت علمی دانشگاه ، معاون دانشگاه سما و مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان :محسن فلاح راد

برگزیدگان کتابخوانی آزاد :مرضیه سادات آیت الله زاده ، زهرا آقایی، رضا کاظمی،الهه محمدی ، نسیم زندی، مسعود نعمتی

لازم به ذکر است، آقایان دکتر امیرحسین رفاهی (دانشکده علوم پایه)، دکتر مهربخش نیلاشی (دانشکده فنی مهندسی) بعنوان پژوهشگران برتر واحد لاهیجان در سطح استان انتخاب گردیدند

کد خبر: 885900

وب گردی

وب گردی