پول مردم نباید در شهرداری هدف ایجاد زیر ساخت شهری شود

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: یکی از مشکلات شهرداری ورود به حوزه هایی است که جزو مسئولیت مستقیم دیگر نهادهااست، پول مردم نباید در شهرداری هدف ایجاد زیر ساخت شهری شود.

به گزارش ایسکانیوز، آبتین امیری گفت: مردم عوارض می پردازند تا شهر بهتری داشته باشند و از فضای عمومی بهتر در شهر بهره ببرند و این امر میسر نیست مگر اینکه نهادها و اداراتی که متولی ایجاد زیر ساخت های شهری هستند، مسئولیت خود را در این خصوص به نحو احسن انجام دهند و هزینه عدم مسئولیت پذیری خود را بر دوش شهرداری نندازند.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بیشتر بودجه شهرداری صرف ایجاد زیر ساخت، بازگشایی معابر و جاده کشی در شهر شود، در حالی که ارائه چنین خدماتی وظیفه دیگر نهادهاست که اگر این نهادها به وظایف قانونی خود عمل کنند، و پس از ایجاد چنین زیر ساخت های ضروری در شهر، آن را در اختیار شهرداری قرار دهند، شهرداری نیز آن را به بهترین نحو اداره و نگهداری خواهد کرد.

عضو کمیسیون خدمات و سلامت شهری شورای شهر بندرعباس گفت: شهرداری یک نهاد دولتی نیست که از بودجه دولتی استفاده کند، شهرداری با پول مردم و عوارضی که از مردم گرفته می شود اداره می شود لذا نباید پول مردم را صرف هزینه کرد زیرساختهای شهری کرد و مردم تاوان عدم مسئولیت یا عدم توانایی نهادها و ادارات را بپردازند.

آبتین امیری گفت: اگر هر کس کار خود را به بهترین نحو احسن انجام دهد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و مردم پولی که به شهرداری می دهند صرف بهسازی شهر خواهد شد.اما اکنون در شرایطی قرار داریم که شهرداری ناچاراست برای رفع معضلات مردم به همه حوزه ها ورود کند و مسئولین همه نهادها و ادارات را بر عهده بگیرد.


عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداران مناطق سه گانه شهر بندرعباس بطور شبانه کار می کنند که خللی در خدمات رسانی به مردم به وجود نیاید و چنین تلاشی جای تقدیر و تشکر دارد، اما امیدواریم برای حل مشکلات بصورت کلان توافقی میان نهادها و ادارات مختلف و شهرداری برای ایجاد زیر ساخت در شهر بندرعباس صورت گیرد.

901

کد خبر: 885902

وب گردی

وب گردی