جشنواره ملی امتنان در استان گلستان برگزار می‌شود

مدیر اجتماعی اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: همزمان با دیگر استان‌ها در سطح کشور, جشنواره ملی امتنان از ۲۵‌آذر تا ۵‌دی ماه در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا مردان‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای ماده 195 قانون کار, جشنواره ملی امتنان در سال جاری مانند سال‌های گذشته, برای معرفی برترین‌های جامعه کار و تولید استان‌ها, با هدف ترویج و تقویت کار و تولید در گلستان برگزار می‌شود.

مدیر اجتماعی اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان گلستان افزود: همزمان با دیگر استان‌ها در سطح کشور, جشنواره ملی امتنان از 25 آذر تا 5 دی ماه در استان گلستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: معرفی و تجلیل از کارگران, تولیدگران, گروه کار و واحدهای نمونه استان از اهداف برگزاری این جشنواره است و برگزیدگان استانی در دهه فجر معرفی و پس از کسب امتیاز حد نصاب به جشنواره ملی در سطح کشور راه خواهند یافت.

مردان‌زاده تصریح کرد: میزان اختراع, بهره‌وری, نوآوری, خلاقیت, افزایش تولید, صرفه‌جویی در مصرف نهاده‌ها و نظم و انظباط از جمله معیارهای انتخاب برگزیدگان خواهد بود.

مدیر اجتماعی اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گلستان تاکید کرد: همه مراحل ثبت‌نام به‌صورت سایبری خواهد بود و امید داریم حضور پررنگ بنگاه‌های اقتصادی, کارگران و تولیدگران را در این جشنواره شاهد باشیم.

مردان‌زاده گفت: اشاعه و گسترش فرهنگ کار و تلاش و تولید, انتخاب و پرورش نخبگان در حوزه کارگری, شناسایی تلاشگران برتر در حوزه خدمات, صنعت و کشاورزی, ایجاد رقابت سالم بین تولیدگران و جامعه کارگری از جمله وظایف ذاتی, اداره کار و رفاه اجتماعی است.

901

کد خبر: 885906

وب گردی

وب گردی