مسئله مبارزه با قاچاق کالا و ارز  اصلا شوخی بردار نیست

حجت الاسلام و المسلمین منتظری: مبارزه با قاچاق کالا و ارز شوخی بردار نیست و باید همه همت کنیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین منتظری در همایش تخصصی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود:​ ورود نیازمندی های مردم به داخل کشور وقتی به صورت غیرقانونی انجام گیرد می تواند به اشتغال و سلامت بازار کشور و حتی بخش اداری آسیب بزند.
وی گفت: وقتی مسئله قاچاق کالا و ارز این همه آسیب زا است باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا این را به نقطه صفر برسانیم .
دادستان کل کشور گفت: بررسیها و اطلاعات نشان می دهد در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تلاش ماموران همچنان شاهد ورود قاچاق آن هم نه به صورت اندک بلکه با کانتینرهای فراوان از مرزهای رسمی و غیررسمی هستیم.
وی گفت: امسال نیز در بخش ریالی قاچاق کالا و ارز افزایش داشتیم که متاسفانه شبیه مسئله مواد مخدر است.
منتظری گفت: این افزایش کشفیات حاکی از چیست؟ آیا حاکی از این است که ما بیشترین قاچاق را کشف کردیم تا وارد بازار نشود یا به معنای این است که با موازات کشف، افزایش ورودی نیز داشته ایم اگر اینگونه باشد که خوشایند نیست.
وی ادامه داد: همان طوری که در مواد مخدر نیز این روند دبده می شود و باید دید افزایش کشف موجب کاهش ورودی شده است یا خیر؟ .
دادستان کل کشور گفت: باید مبارزه با قاچاق کالا و ارز نتیجه اش این باشد که قاچاقچیان موفق نشوند وارد عرصه کالا و ارز شوند.

705

کد خبر: 886046

وب گردی

وب گردی