برگزاری جشن یلدای مهربانی در شهر تهران

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری جشن یلدای مهربانی در شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از صدا و سیما ،رضا قدیمی گفت : هدف از برگزاری جشن یلدای مهربانی را شاد کردن دل کودکانی عنوان کرد که به دلیل اقتصادی توانایی جشن گرفتن در این شب را ندارند و نیاز به حمایت خیرین دارند .
وی خواستار مشارکت خیرین و انجمن های مردم نهاد برای کمک به این مراسم شد و گفت: نیکوکاران برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم می توانند اقلام مورد نیاز مانند آجیل شیرینی، میوه و پوشاک و حتی هدایای مختلفی که میتوان به کودکان اهدا کرد را به سرای محله محل زندگی خود اهدا کنند تا بتوانیم به کمک هم یلدایی گرم را برای نیازمندان رقم بزنیم.
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی گفت: ما در تهران 3 هزار کودک را در مراکز پرتو و 700 کودک نیز در کوره های آجرپزی تحت پوشش داریم.
قدیمی با بیان اینکه در چند روز آینده قرار است جشنهای مختلفی در نقاط شهر تهران برای عزیزان برگزار شود افزود: برگزاری برنامه های متنوع همچون حافظ خوانی با حضور مهمانان ویژه را از دیگر بخش های جشن یلدای مهربانی عنوان کرد که هدایا نیز در آنجا داده خواهد شد.
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر خدمات برنامه ریزی شده برای شب یلدا خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که به تمامی مراکز تحت پوشش در مناطق مختلف خدمات شب یلدا ارائه شود و پیش بینی می شود در این جشن حدود صد ها کودک به همراه خانواده هایشان شرکت کنند.
وی گفت: خیران می توانند باسامانه 43779 تماس بگیرند و با ارسال خودروهایی از سوی سازمان تامین اجتماعی هدایا را تحویل می گیریم و حتی خیران نیز می توانند با حضور خودشان در این مراسمها نسبت به دادن هدایای خود اقدام کنند.
گفتنی است هر ساله جشن یلدای مهربانی با ارتقاء سطح مشارکت های اجتماعی و همراهی عموم جامعه در اشتراک شادی شب یلدا به مددجویان مددسراها و ایجاد حس دلگرمی در بین مدد جویان سطح منطقه انجام می شود.

705

کد خبر: 886053

وب گردی

وب گردی