دفاع مقدس  نباید جناحی شود  / نقش امام  خمینی  را در دفاع مقدس را به خوبی نشان نداده ایم

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در همایش راویان مقدس تاکید کرد :متاسفانه ما نتوانستیم نقش امام (ره) در دفاع مقدس را به خوبی نشان دهیم؛ در واقع شخص ایشان به نظر بنده در این موضوع مظلوم واقع شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز سردار بهمن کارگر ریاست بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در همایش راویان مقدس که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از اساتید راوی دفاع مقدس برگزارشد اظهار داشت: رهبر انقلاب در اساس نامه حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس تاکید کردند که نباید بگذاریم دفاع مقدس فراموش و تحریف شود.
وی افزود: در اواخر سال ۹۲ در دیداری که با که رهبری داشتیم ایشان بیان کردند که بعضی اوقات به نام دفاع مقدس مراسمی برگزار می شود اما مطالبی که در این مراسم ها گفته می شود کاملا بر ضد ارزش های دفاع مقدس است. لذا باید بر موضوع تحریف دفاع مقدس تاکید داشته باشیم.
سردار کارگر ادامه داد: متاسفانه اشخاصی پیدا شده اند که دارند دفاع مقدس را به گونه دیگری نشان می دهند به ویژه در فضای مجازی کسانی هستند که می خواهند انقلاب را به نوعی محاکمه کنند؛ افرادی آمده اند و بیان می کنند که اشتباهات ما در دفاع مقدس چه بود به نظر بنده مطرح کردن چنین موضوعاتی توطئه است.
رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس تاکید کرد: اگر ما درباره دفاع مقدس صحبت می کنیم باید درباره انقلاب اسلامی نیز در کنار آن صحبت کنیم، مقام معظم رهبری همواره روی این موضوع تاکید داشته اند‌.
وی با بیان این که حیثیت دفاع مقدس در انقلاب اسلامی است تصریح کرد: دفاع مقدس متعلق به تمام افراد جامعه است؛ نوزادانی که به دنیا می آیند نیز در دفاع مقدس سهم دارند.
کارگر اظهار داشت: ما در دفاع مقدس" ما می توانیم" را اثبات کردیم. تمام دستاوردهای ما در طول انقلاب مانند انرژی هسته ای، سلول های بنیادی، نانو و... مدیون دفاع مقدس است؛ اعضای تیم مذاکرات هسته ای اعتراف کرده اند که هر زمان در طول جریان مذاکرات کم می آوردیم متوسل به دستاوردهای دفاع مقدس می شدیم.
وی با تاکید بر این که دفاع مقدس منحصر به بعد نظامی نیست خاطر نشان کرد: پیشرفت های فرهنگی ما در حوزه سینما و تئاتر و همچنین پیشرف حوزه های علمیه تماما مدیون دفاع مقدس است.
ریاست بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس بیان کرد: متاسفانه ما نتوانستیم نقش امام (ره) در دفاع مقدس را به خوبی نشان دهیم؛ در واقع شخص ایشان به نظر بنده در این موضوع مظلوم واقع شده است.

سردار کارگر ضمن اشاره به این موضوع که حدود ۴۰ کشور در دوران جنگ‌ تحمیلی از عراق پشتیبانی می کردند گفت: مقام معظم رهبری در یک سخنرانی تاکید کردند که دفاع مقدس قیامت کبری بود؛ توکل رزمندگان بخدا، ایثار، از خود گذشتگی و تمام خوبی ها در جریان دفاع مقدس متجلی شده است.
وی با اشاره به حضور جوانان در اردوی راهیان نور افزود: طبق آماری که از سال گذشته در دست داریم حدود ۶ میلیون نفر در اردوی راهیان نور شرکت داشته اند که ۸۰ درصد آنان جوانان ۱۵ تا ۳۰ ساله بوده اند لذا ادعای این که مردم از فرهنگ ایثار و شهادت دور شده اند ادعای کذبی بیش نیست.
سردار کارگر ادامه داد: ایجاد فضای مجازی خود یک انقلاب بود؛ رهبر انقلاب تاکید داشتند که فضای مجازی در طراز انقلاب اسلامی است. این فضا یک فرصت است که اگر روی آن دقت نشود تبدیل به تهدید خواهد شد‌.
ریاست حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در پایان اظهار کرد: دفاع مقدس را نباید جناحی کنیم، دفاع مقدس برای تمام ادیان و اقشار است و تمام‌جناح های سیاسی در آن نقش دارند؛ بزرگترین تحریف دفاع مقدس جناحی کردن آن است و باید آن را در طراز امام و مقام معظم رهبری ببینیم.
302

کد خبر: 886068

وب گردی

وب گردی