رمانی از کالین هوور به چاپ ششم رسید

چاپ ششم رمان عاشقانه «ما تمامش می‌کنیم» اثر کالین هوور با ترجمه آرتمیس مسعودی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، نشر آموت چاپ به تازگی چاپ ششم رمان «ما تمامش می‌کنیم» را به قلم کالین هوور و با ترجمه آرتمیس مسعودی روانه بازار کتاب کرد.

کالین هوور در این رمان جسورانه داستانی را روایت می‌کند از عشقی فراموش‌ناشدنی که ناچار باید بیشترین بها را برای آن پرداخت.

داستان این رمان درباره دختری با عنوان «لیلی» است که با یک جراح مغز و اعصاب به نام رایل کینکید آشنا می‌شود و این مساله ناگهان آنچنان زندگی را برایش زیبا می‌کند که در رویای خود نیز نمی‌توانسته تصورش کند که باورکردنی نیست. اما وقتی دغدغه‌های مربوط به این آشنایی جدید، ذهن لیلی را به خود مشغول کرده، خاطرات اتلس کاریگن، اولین نامزد او و رشته‌ای که او را به گذشته‌ پیوند می‌دهد، درگیرش می‌کند.

اتلس در گذشته، با لیلی نقاط مشترک فراوانی داشته و از او محافظت کرده است. به همین علت، وقتی ناگهان و به دنبال این آشنایی تازه پیدایش می‌شود، هر آنچه لیلی با رایل ساخته، مورد تهدید قرار می‌گیرد و این معنی را در ذهن لیلی پررنگ می‌کند که هی اوقات، کسی که دوستت دارد، بیش از همه آزارت می‌دهد.

سارا پیکانن، نوسنده رمان پرفروش بین‌المللی «همسایگان بی‌عیب و نقص» درباره‌ این رمان می‌گوید: «ما تمامش می‌کنیم» یک داستان عاشقانه معمولی نیست. این کتاب قلبتان را می‌شکند و همزمان، آن را از امید لبریز می‌کند. تا انتهای داستان، در میان گریه خواهید خندید.

کامی گارسیا، نویسنده‌ پرفروش نیویورک تایمز نیز معتقد است: کالین هوور به مخاطبش یادآوری می‌کند که عشق، شکننده و آمیخته با شهامت، امید و اشک است. هر دل‌شکسته‌ای باید این کتاب را بخواند.

رمان «ما تمامش می‌کنیم» نوشته‌ «کالین هوور» با ترجمه‌ «آرتمیس مسعودی» در ۳۸۴ صفحه و به قیمت ۲۵۰۰۰ تومان توسط «نشر آموت» منتشرشده است.

502

کد خبر: 886208

وب گردی

وب گردی