خدمت به مردم بزرگترین  توفیق خیریه هاست/راه اندازی بخش شیمی درمانی  و پیوند مغز استخوان کودکان  بیمارستان مفید

مدیر یکی از موسسات خیریه گفت: بیمارستان امام خمینی یک بیمارستان کشوری است و افراد تحت پوشش خیریه دانش بستر خرد  اغلب بچه های بی سرپرست هستند که از مناطق محروم کشور  به بیمارستان مراجعه می کنند و موسسه همه هزینه درمان آنها را پرداخت می کند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز ،ویدا طوفان مدیر و مسئول خیریه دانش بستر خرد در باره خدمات این خیریه گفت: این موسسه در سال 94 با مجوز از وزارت کشور کار خود را آغاز کرد و در عرض سه سال یک مدرسه 4 طبقه مجهز شاملیک مجتمع دبیرستانی دخترانه با رشته های نظری و رشته فنی حرفه ای در شهرک دولت واقع در محله نعمت آباد ساخته شد.

وی گفت: موسسه خیریه در بیمارستان مفید،بخش شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان کودکان درمان را تاسیس کرد و برای شروع فعالیت بخش ،یک سال و نیم هزینه 6 نفر از پرسنل این بخش را پرداخت کردیم تا این بخش بتواندشروع به فعالیت کرده ومجوز استخدام نیرو ها را بگیرد.

مدیر خیریه با اشاره به اینکه با کمک های مردمی بخش ای سی یو پیوند ریه و جراحی های بزرگ را در بیمارستان امامخمینی ساخته شد که به گفته مسئولان در خاور میانه نمونه ای ندارد و در حال حاضر هم در حال ساختن بخش 16 تختخوابی ، ای سی یو برای افراد مبتلا به ام اس در بیمارستان امام خمینی تهران هستیم.

وی گفت : به این دلیل در این بیمارستان 2 پروژه انجام دادیم که بیمارستان امام خمینی یک بیمارستان کشوری است و افراد مراجعه کننده غالبا از مناطق محروم کشور و تعدادی هم از بچه های بی سرپرست هستند وما هزینه تحصیل درمان آنها را پرداخت می کنیم.

مدیر خیریه :بیمارستان امام خمینی یک بیمارستان کشوری است و افراد مراجعه کننده غالبا از مناطق محروم کشور و تعدادی هم از بچه های بی سرپرست هستند وما هزینه تحصیل درمان آنها را پرداخت می کنیم

ویدا طوفان افزود: 90 درصد هزینه پروژه ها توسط هیات مدیره پرداخت می شود و 10 درصد از کمک های مردمی تامین می شود.

وی با اشاره به اینکه ما از اینکه مردم با این خیریه تماس گرفته و از نزدیک پروزه ها را ببینند استقبال می کنیم تا اگر نظر یا پیشنهادی در رابطه با آن را دارندبرای ارتقا خدمات اعلام کنند گفت: فعالیت های ما زیر نظر وزارت کشور و دارایی و به صورت کاملا شفاف است و عملکرد را به صورت مرتب به خیرین اعلام می کنیم و هر فردی که حتی اگر از خیرین نباشد می تواند از وضعیت فعالیت های خیریه و صورت حساب ها مطلع شود و اگر مایل بود عضو خیریه شود .

طوفان در پایان گفت:ما امیدواریم که بتوانیم با نعمت هایی که خدا داده است به مردم کمک بیشتری بکنیم و معتقدیم احساس خدمت رسانی به مردم بزرگترین پاداش برای این خیریه است.

خبرنگار: اکزم جدیدی ممتاز

705

کد خبر: 886218

وب گردی

وب گردی