فرزند شهید باکری به تماشای «من یه زنم صدامو میشنوین» نشست

فرزند سردار شهید باکری به دیدن نمایش «من یه زنم صدامو میشنوین؟» نشست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، «من یه زنم صدامو میشنوین؟» این نمایش میزبان میهمانانی چون مسعود فروتن ( مجری و تهیه کننده تلویزیون)، احسان باکری(فرزند سردار شهید باکری) و فرهاد دهنوی ( تهیه کننده رادیو و تلویزیون) بود.

باکری پس از تماشای این نمایش گفت: بسیار تحت تاثیر موضوع نمایش قرار گرفتم و تمام مذت ذهنم درگیرچالش های آن بود بخصوص که من خودم دو دختر دارم و در طول نمایش به مقدار زیادی ذهنم مشغول آنها شده بود.

وی افزود: به عقیده من مسائل و مشکلات زنان خیلی منحصر به جامعه ایران نیست و حتی در خارج از کشورهم بسیاری از مسائل و موضوعاتی که زنان ما با آن درگیرند وجود دارد. به عقیده من یکسری از مسائل و مشکلات مربوط به زنان دقیقا همانطور که در نمایش به آن اشاره می شود از مادربزرگ های ما به مادرانمان و از مادرانمان به دخترهایشان و از آنها به فرزندانشان انتقال یافته است.

فروتن هم در خصوص نمایش گفت: از این انرژی و توانی که بازیگران جوان این کار در طول نمایش گی گذارند کیف کردم و به عقیده من چنین اثرهای نمایشی موقعیت خوبی است که این بازیگران رشد کنند و در فضاهای وسیع تری کار کنند.

«من یه زنم، صدامو مى شنوین؟» به نویسندگی و کارگردانی کاملیا غزلی از دوشنبه 13 آذرماه ساعت 19 در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته است و تاکنون هنرمندان زیادی از این نمایش دیدن کردند.

علاقمندان برای دیدن این نمایش که همه روزه -به جز شنبه ها- ساعت 19 به صحنه می رود، می توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان 16 آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه نمایند.

501

کد خبر: 886223

وب گردی

وب گردی