سقوط کارگر افغانستانی درچاه/مصدوم به عوامل اورژانس تحویل داده شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط کارگر افغانستانی در چاه در خیابان مولوی خبر داد و گفت: این فرد دچار مصدومیت شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت:صبح امروز یک نفر در خیابان مولوی ایستگاه سعادت در چاه سقوط کرد.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 11:08 به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد و به دنبال آن ، 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل حادثه یک منزل قدیمی و متروکه به وسعت 120 متر بود که داخل حیاط آن ، کارگران مشغول حفر یک حلقه چاه به عمق 25 متر بودند که ظاهر این چاه به منظور ساخت بنای جدید و آزمایش خاک حفر شده بود.

وی اضافه کرد: یکی از کارگران در حین پایین رفتن از این چاه ، به دلیل نامشخصی به پایین سقوط کرده و در ته چاه گرفتار شده بود. آتش نشانان پس از انجام ایمن سازی های لازم، با تجهیزات کامل وارد چاه شده و کارگر 25 ساله افغانستانی را خارج می کنند.

ملکی بیان کرد: خوشبختانه این فرد زنده بود اما دچار مصدومیت شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد. در پایان آتش نشانان در ساعت 12:25 به عملیات پایان داده و محل حادثه به عوامل انتظامی تحویل دادند.

701

کد خبر: 886230

وب گردی

وب گردی