مکوندی: کولی‌بالی باید بگوید از طرف چه کسی بی‌احترامی دیده است/ امیدوارم به جمع ۴ تیم نهایی جام حذفی برسیم

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: امیدوارم بتوانیم بعد از 10 روز تعطیلی بازی خوبی انجام دهیم، امیدواریم به جمع چهار تیم برسیم.

به گزارش ایسکانیوز، بهروز مکوندی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، گفت: امیدوارم بتوانیم بعد از 10 روز تعطیلی بازی خوبی انجام دهیم. امیدواریم به جمع چهار تیم برسیم، شرایط بدی نداریم.

وی افزود: در نیم فصل چند تن از بازیکنانمان جدا شدند که برخی به دلیل مسائل مالی تقاضای جدایی دادند و برخی هم از نظر فنی نتوانستند نظر مساعد ویسی را جلب کنند. با آمدن عبدالرضا موسوی به‌عنوان مالک، او قول مساعد داده شرایط بهبود پیدا کند و مشکلات دو سال اخیر به فراموشی سپرده شود. اودر این چند هفته کمک‌هایی کرده که از لحاظ مالی روی تیم تأثیر گذاشته است. ما تا این لحظه تنها یک بازیکن جذب کرده‌ایم و ادامه فعالیت‌مان در نقل و انتقالات معطوف به بعد از دیدار با تراکتورسازی است و تمرکزمان را بیشتر روی لیگ می‌گذاریم.

مربی استقلال خوزستان در مورد دلیل جدایی بازیکنان، عنوان کرد: برخی از بازیکنان به دلیل عدم رضایت کادر فنی جدا شدند، برخی هم به خاطر طلب‌شان تقاضای رفتن کردند. نظر ویسی و مسئولان باشگاه این بود که در آینده بیشتر از نفرات بومی استفاده کنیم.

وی در مورد جدایی طالب ریکانی افزود: این بازیکن با توافق باشگاه و ویسی جدا شد و دلیل جدایی هم مسائل مالی و موضوعات فنی مدنظر بود.

مکوندی در رابطه با عدم حضور موسی کولی‌بالی در ایران گفت: او هنوز بازنگشته است و این مسئله اشکال بزرگی در کار ما به وجود می‌آورد. او برای تعطیلات به مالی رفت و در آنجا اعلام کرد که بازنمی‌گردد که کارش غیرحرفه‌ای بود. کولی‌بالی ۳۰ درصد قراردادش را گرفته و هنوز نیم فصل دوم شروع نشده که ۲۰ درصد بعدی را بگیرد. عدم حضور او در ایران عواقبی دارد و باشگاه شکایتی را تنظیم کرده است. بازیکن و باشگاه قرارداد بسته‌اند و طرفین ملزم به اجرای قوانین هستند و اگر این اتفاق نیفتد، باید عواقب آن را بپذیرند.

وی در مورد اینکه کولی‌بالی اعلام کرده به او بی‌احترامی شده است، گفت: من نمی‌دانم او چرا این حرف را زده و خودش باید دلیلش را بگوید، نمی‌دانم منظور او از بی‌احترامی چیست. موسی ۳۰ درصد از قراردادش را گرفته، خوشحال می‌شویم بگوید چه کسی به او بی‌احترامی کرده است. مشکل بی‌انضباطی هم نداشتیم، اتفاقاً خود ویسی به دنبال کارهای تهیه بلیت برای حضور این بازیکن در مرخصی بود. خودش باید بگوید منظورش از بی‌احترامی چه بوده و از طرف چه کسی این حرکت سر بزند.

602

کد خبر: 886263

وب گردی

وب گردی