برگزاری مراسم بزرگداشت وحدت حوزه و دانشگاه با حضور دانشگاهیان واحد شوشتر

رئیس حوزه های علمیه شهرستان شوشترگفت: اگر بخواهیم جامعه ای متعالی و مترقی داشته باشیم باید به علم روز همراه با پایبندی به اصول اسلامی و انسانی و توسعه آن در نسل جوان دانشگاهی و سطح عمومی جامعه باشد.

به مناسبت گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور دانشگاهیان واحد شوشتر و حوزویان شهرستان، مراسمی در حوزه علمیه شوشتر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حضرت آیت الله سید علی جزایری رئیس حوزه های علمیه شهرستان شوشتر ضمن خیر مقدم به میهمانان به تشریح ابعاد مختلف وحدت حوزه و دانشگاه پرداخت و افزود: ضرورت نزدیک شدن و همکاری دانشگاهها و حوزه های علمیه به همدیگر موجب سعادت، رشد و ترقی جامعه خواهد شد و جوامعی که بین این دو قشر فاصله افتاده است امروزه از رشد معنوی لازم برخوردار نیستند.

حضرت آیت الله جزایری در ادامه افزود: اگر بخواهیم جامعه ای متعالی و مترقی داشته باشیم باید به علم روز همراه با پایبندی به اصول اسلامی و انسانی و توسعه آن در نسل جوان دانشگاهی و سطح عمومی جامعه باشد.

در ادامه برنامه دکتر محمدحسین پورمحمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: که حوزه و دانشگاه به عنوان دو بال انقلاب می توانند با بهره مندی از ظرفیتهای خود ایران اسلامی رابه قله های موفقیت برسانند.

در ادامه دکتر پورمحمدی ضمن تقدیر و تشکر از تولیت حوزه علمیه جزائریه در جهت تقویت وحدت و انسجام این دو نهاد مقدس تشکر و قدردانی نمود.

این مراسم با اقامه نماز جماعت وحدت حوزویان و دانشگاهیان به پایان رسید.

204

کد خبر: 886310

وب گردی

وب گردی