استاندار مازندران: پروژه سد گلورد در حال نهایی شدن است

استاندار مازندران از در دست انجام بودن و نهایی شدن پروژه‌های سد گلورد و آب شیرین‌کن خبر داد و گفت: تلاش برای اجرای این دو طرح از اولویت های مهم ما است که با قوت انجام می شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمد اسلامی بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه در شرق مازندران افزود: تلاش برای ایجاد اشتغال مناسب، توجه به روستاها، رفع محرومیت ها، بررسی مشکلات صنایع و رونق تولید از دغدغه های مهمی است که در دستور کار است.

وی اظهار کرد: تلاش برای ایجاد اشتغال در شهرستان، رونق کسب و کار، ارائه تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان و ماندگاری در روستاها با قوت در دست انجام است تا گره گشایی شود.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به اینکه اغلب شغل مردم شهرستان گلوگاه براساس اطلاعات داده شده، دکل بندی است؛ خاطر نشان کرد: با توجه به توانمندی در این بخش، این افراد می‌توانند به جای فعالیت در شرکت‌های غیربومی، برای خود شرکت بومی تشکیل داده و ساماندهی منسجمی برای خود ایجاد کنند.

اسلامی گفت: تلاش برای توسعه با استفاده از در اختیار داشتن نیرو یانسانی فعال و پویا از مسائل مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود و باید مدیریت منابع انسانی برای ایجاد اشتغال مناسب و تولید در دستور کار همگان باشد تا شاهد رشد و توسعه همه جانبه باشیم.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به لایروبی دریای آرام گلوگاه گفت: در این بخش هم به دلیل رسوبات فراوان انباشته شده در سطح دریا، برنامه ریزی منسجم و لایروبی در دستور کار است تا شاهد رونق در این بخش و توسعه گردشگری باشیم.

فرماندار گلوگاه هم در سخنانی با اشاره به محرومیت های فراوان گلوگاه گفت: برخی از روستاهای بالادست ما از حداقل ها محروم هستند و باید نگاه ویژه به این روستاها داشته و نباید این مناطق از لیست مناطق محروم، خارج شوند.

محمد رضا تباکی افزود: تلاش برای رونق گردشگری، ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری از مسائل مهمی است که با قوت در شهرستان دنبال می شود تا با رفع معضلات شاهد پویایی در این شهرستان باشیم.

901

کد خبر: 886318

وب گردی

وب گردی