معرفی رئیس اداره پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد

رئیس جدید اداره پژوهش و فناوری واحد سوسنگرد ،با تشکر از رئیس دانشگاه ابراز امیدواری کرد تا بتواند در راه ارتقا و پیشرفت دانشگاه گام‌های مثبتی در حوزه پژوهشی و فناوری بردارد.

به گزارش ایسکانیوز،طی مراسمی با حضور رئیس ، معاونان و اعضای شورای پژوهشی واحد ، مهندس عبدالزهرا بنی صالح به سمت رئیس جدید اداره پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی معرفی شدند .
دکتر عبدالحسن دولاح رئیس واحد در این مراسم گفت : مسئولیت امانتی است که باید با تمام توان در راستای پیشرفت و ارتقاء گام برداشت. ایشان حوزه پژوهش و فناوری را از نیازهای روزافزون کشور دانست و تحقیقات کاربردی و فناوری های جدید ، بهره‌مندی از پتانسیل‌های پژوهشی در راستای رشد و تعالی و به منظور افزایش درآمد‌ها به‌ویژه در حوزه اقتصادی و دانش‌بنیان باید بهترین بهره و استفاده را برد.
در ادامه مهندس بنی صالح، رئیس جدید اداره پژوهش و فناوری واحد سوسنگرد با تشکر از رئیس دانشگاه ابراز امیدواری کرد تا بتواند در راه ارتقا و پیشرفت دانشگاه گام‌های مثبتی در حوزه پژوهشی و فناوری بردارد. در ادامه از زحمات مهندس عارف سیاحی در مدت تصدی ایشان در حوزه پژوهش تقدیر و تشکر بعمل آمد.

204

کد خبر: 886351

وب گردی

وب گردی