جایی برای عاشقی /جمعه دربی خیریه هنرمندان با ستاره‌های قرمز و آبی در زمین آرارات

جمعه این هفته دربی هنرمندان با حضور فوتبالیست های قرمز و آبی وچهره‌های محبوب هنری در ورزشگاه آرارات تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز این دربی به همت موسسه خیریه عترت بوتراب و باشگاه ستارگان هنر ایران با هدف کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه و سر پل ذهاب برگزار می شود و عواید آن صرف ساخت و تکمیل و بازسازی مسکن زلزله زدگان هزینه خواهد شد .

در این نشست هومن جوادی مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر در مورد دربی خیریه گفت: در بازی های قبلی هنرمندان در مقابل فوتبالیست ها قرار می گرفتند اما این بار تیم های هنرمندان طرفدار پرسپولیس و استقلال و فوتبالیست های دو تیم با هدف کمک به ساخت مسکن ایتامی که در زلزله کرمانشاه بی سرپناه شده اند بازی می کنند .

جوادی با اشاره به اینکه این بار تصمیم گرفتیم هنرمندان مقابل هنرمندان قرار بگیرند گفت: این بار هنرمندان به ۲ تیم قرمز و آبی تقسیم می‌شوند و مقابل هم قرار می‌گیرند و از پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال هم دعوت شده تا به جذابیت این بازی خیریه کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه این بازی کاملا جدی و در دو تایم 45 دقیقه ای است گفت:این بازی برای حمایت از ایتام برگزار می شود و پیش بینی می شود که از این بازی خیریه حمایت شود چرا که حمایت از بچه های یتیم از سفارش های امام علی(ع) است.

جوادی در پاسخ به این سوال که آیا زنان هم می توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند گفت: ما خیلی دوست داشتیم برای این بازی خیریه بانوان هم بتوانندحضور داشته باشند اما هنوزحضور بانوان قطعی نشده و منتظر مجوز هستیم چرا که حضور خانواده‌ها در این بازی می‌تواند باعث جذابیت بازی شود.

بزرگان پرسپولس و استقلال در کارهای خیر پیشقدم بودند

دراین مراسم نیما نکیسا عضو تیم قرمز ستارگان هنر با اشاره با برگزاری دربی خیریه می‌گوید: این توفیقی است که خداوند نصیب‌ ما کرده تا بتوانیم برای مردم شریف کشور کاری کنیم.

نکیسا گفت: استقلال و پرسپولیس بزرگانی داشته که همیشه در کارهای خیر پیش‌قدم و ثابت قدم بودند اما در حال حاضر این عزیزان در کنارمان نیستند و امیدواریم این بازی خیریه باعث شادی روح این عزیزان شود و در کنار آن مردم کرمانشاه راضی باشند و بتوانیم قدم کوچکی برای کشورمان برداریم.

کمیته داوران با روی باز ما را پذیرفت

علی خسروی پیشکسوت داوری که قرار است ناظر بازی خیریه باشد، در این کنفرانس خبری گفت: از کمیته داوران درخواست کردم که برای دربی خیریه به ما کمک کند که آنها با روی باز پذیرفتند و گفتند چرا برای این دربی داورانی مثل علیرضا فغانی و یا سعید مظفری‌زاده که دربی‌های زیادی را سوت زدند، نباشند؟ و قرار است یکی از این داوران دربی خیریه را سوت بزنند.

منتظریم اتفاق ویژه ای برای بازی خیریه بیفتد

در ادامه نشست پویا امینی بازیگر تلویزیون و سینما گفت: همه ما امیدوارم روز جمعه یک اتفاق ویژه برای یک بازی خیریه بیفتد و این بار شاید شکل در کنار هم بودن‌مان تغییر کند اما مطمئنم می‌توانیم اتفاق خاصی خلق کنیم.

اقبال من بلند است که می توانم در بازی خیریه توپ بزنم

هومن حاج‌عبداللهی بازیگر تلویزیون یکی دیگر از شرکت کنندگان در کنفرانس خبری موسسه خیریه عترت بو تراب بود .

وی که از بازیگران محبوب سریال پایتخت است گفت:معمولا مشغله کاری دارم و نمی‌توانم به صورت منظم در کنار تیم حضور داشته باشم اما اقبال بلند من است که می‌توانم در بازی خیریه باشم هر چند من بازی بلد نیستم اما به نیت رقم زدن یک اتفاق خوب آمدم تا در کنار دوستان آبی باشم و مقابل تیم قرمز بازی کنم.

پیشنهاد یک دقیقه سکوت برای شادی روح صالحی پیشکسوت داوری

در این نشست علی عبدالمالکی خواننده پاپ هم حضور داشت و به مزاح گفت:تیم ما خیلی خوب بازی می‌کند اما داوران بعضی وقت‌ها اشتباهاتی دارند که به ضرر ما تمام می‌شود و امیدوارم دربی خیریه بازی خوبی باشد و کمکی برای هموطنان که دچار زلزله شدند.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد می کنم پیش از شروع دربی خیریه برای درگذشت صالحی پیشکسوت داوری کشورمان، یک دقیقه سکوت کنیم گفت: قرار است این بازی های خیریه در یک روز مشخص انجام شود و چه روزی بهتر از ولادت پیامبر اکرم (ص) باشد و هر روز به صورت ثابت در این روز برگزار شود.

رونمایی از لباس تیم های پرسپولیس و استقلال

رونمایی از لباس تیم های قرمز و آبی و بیان اسامی دو تیم بخش پایانی این کنفرانس خبری بود .

اسامی بازیکنان تیم قرمز

در تیم قرمز محمدرضا مهدوی سرمربی است و سرپرستی تیم را سیروس الوند و حسین شمسایی به عهده دارند و اسامی بازیکنان تیم قرمز به این شرح است:

هومن جوادی، نیما نکیسا (در صورتی که نکیسا نتواند حضور پیدا کند داود فنایی جایگزین خواهد شد)، علی لهراسبی، علی عبدالمالکی، محمدرضا عیوضی، بابک زرین، حمید حامی، فرهاد جواهرکلام، منوچهر هادی، مهدی صالح پور، مسعود صادقلو، بهرنگ علوی، رامین راستاد، حمید اصغری، بنیامین مظفری، آرش نوایی، ادموند بزیک، علیرضا امامی فر، وحید هاشیمان و علی کریمی حضور خواهند داشت.

اسامی بازیکنان تیم آبی


تیم آبی که سرمربیگری آن به عهده حسن روشن و سرپرستی آن را مجید مظفری و عبدالرضا اکبری بر عهده دارند عبارتند از: پویا امینی، هومن حاج عبداللهی، بهنام بانی، سیدجواد هاشمی، امیرعباس گلاب، مهدی ماهانی، امیرعلی دانایی، حامد برادران، پندار اکبری، علی صالحی، کاوه خداشناس، شاهین آرین، سامان صفاری، مجتبی پوربخش، مجید نامجوطلق، پرویز برومند، حسین کاظمی، فرزاد مجیدی، آرش برهانی و ادموند اختر .

هومن جوادی در پایان نشست گفت: امیدواریم تعداد زیادی از شهروندان از بازی خیریه که عوایدش برای زلزله زدگان کرمانشاه استفاده می شود شرکت کنند و فروش بلیط به صورت همت عالی است.

موسسه خیریه عترت ابوتراب

در این نشست علی اصغر جوانشیر مدیرعامل موسسه خیریه گفت: موسسه خیریه 7 هزار کودک و نوجوان یتیم و 4000نفر از مادران را تحت پوشش دارد و خدمات خود را در 5 استان کم برخوردار و بیش از هزار روستا در استان های چهار محال و بختیاری ،آذربایجان غربی ،ایلام ، کرمانشاه و کهکیلویه و بویر احمد ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه هر ماه مبلغی به حساب 7000 نفر از ایتام تحت پوشش واریز می شود گفت:مهر ماه برای همه دانش آموزان کیفی شامل همه مایحتاج یک ساله تحصیل آنها با ثبت نام دانش آموز ذرب منزل آنها تحویل داده شد و هزینه شهریه و خوابگاه 100 دانشجو تامین شد همچنین تاکنون 100 واحد مسکن برای مددجویان ساخته شده و هزینه های درمان و معیشت و برنامه های اردویی زیارتی و تفریحی و هزینه ازدواج تا 3 میلیون تومان پرداخت شده است.

جوانشیر گفت: موسسه ملی عترت ابوتراب با مجوز وزارت کشور فعالیت می کند و موسسه متعلق به همه مردم است امیدواریم با برگزاری مسابقات خیریه به نفع ساخت و بازسازی مسکن زلزله زدگان کرمانشاه قدم کوچکی برای آنها برداشته باشیم .

700

کد خبر: 886384

وب گردی

وب گردی