تخصیص 10 درصد بودجه دانشگاه آزاداسلامی برای پژوهش/ هیچ کدام از واحدها تعطیل نمی‌شود

رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی از تخصیص 10 درصد بودجه دانشگاه برای پژوهش خبر داد و گفت: بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس آنچه پیش‌بینی شده است به جا و به موقع هزینه خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه همایش «راویان دفاع مقدس» در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه ارتقای کیفی دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر مدنظر است تا توسعه کمی، گفت: بالغ بر 400 واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر ایران فعال است و بنا این است که هیچ واحدی تعطیل نشود.

وی درباره سیاست دانشگاه آزاد اسلامی درباره ادغام واحدهای دانشگاهی نیز، اظهار داشت: در عین اینکه بنای تعطیلی هیچ واحدی وجود ندارد اما ممکن است بعضی واحدهای نزدیک به هم در یکدیگر ادغام شوند.

دکتر ولایتی در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره سفر مکرون به ایران پرسید، گفت: توصیه ما به فرانسه این است که کاری نکند منافع‌اش در منطقه دچار مشکل شود. موقعیت فرانسه با موضع گیری‌های بی حساب و غیرمنطقی در منطقه تضعیف خواهد شد و خوب است حرف‌های سیاست مداران آمریکا مانند ترامپ را تکرار نکند.

وی افزود: فرانسه باید رفتارش بر اساس احترام متقابل و عدم دخالت در امور داخلی باشد؛ چراکه اظهارنظر در خصوص مسائل موشکی و حضور ما در منطقه، مداخله در امور ایران است.

دکتر ولایتی در پایان اظهار داشت: پیروزی در عراق، سوریه، لبنان و یمن در صورتی استمرار خواهد داشت که مجموعه مقاومت از دستاوردهایش مراقبت کند، ما تا زمانی که لازم باشد در این کشورها حضور خواهیم داشت، جمهوری اسلامی ایران حضور فعال خودش را دارد. باید به این کشورها کمک کنیم و سدی در مقابل نفوذ بدخواهان و توطیه گران تشکیل دهیم.

کد خبر: 886404

وب گردی

وب گردی