حاتمی کیا با مستند «چشم جنگ» در جشنواره راه آهن حضور یافت

مستند «چشم جنگ»، به کارگردانی مشترک یوسف حاتمی کیا و مهدی برجیان در بخش مسابقه دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن شرکت کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس راه آهن، این مستند که به تهیه کنندگی ابراهیم حاتمی کیا ساخته شده است، در مورد زندگی سعید صادقی از عکاسان هشت سال دفاع مقدس است که سعی دارد تا بعد از 30 سال از جنگ به دنبال افراد درون عکس‌های خود که هر کدام در مکان های مختلف هستند، بگردد.

مستند «چشم جنگ» را یوسف حاتمی‌کیا و مهدی برجیان پژوهش و کارگردانی کرده‌اند؛ تصویربرداری این فیلم برعهده‌ی یوسف حاتمی‌کیا بوده است؛ مهرداد جلوخانی پروژه را صداگذاری کرده و کارن همایونفر هم آهنگساز آن بوده است. تدوین فیلم نیز توسط یوسف حاتمی‌کیا و موحد تاری‌مرادی انجام شده است.

گفتنی است که یوسف حاتمی‌کیا متولد سال ۱۳۷۰ و فارغ‌التحصیل رشته سینما است. در پرونده فیلمسازی او، ساخت آثاری چون بازی با مرگ (۸۴)، آخرین کرنر (۸۵)، پایان بی‌صدا (۸۶)، مرغابی‌های وحشی (۹۱) و بازگشت (۹۴) به چشم می‌خورد. مهدی برجیان هم دارای مدرک کارشناسی ارشد پژوهش هنر است و فیلم‌های کوتاه گذشته، شب هاروست و مستند آن دو چشم را کارگردانی کرده است.

مهلت ارسال آثار دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن تا 10 دی ماه تمدید شد و آئین اختتامیه و معرفی نفرات برتر این جشنواره دی ماه 96 در تهران برگزار می شود.

503

کد خبر: 886658

وب گردی

وب گردی